Gå til innhold

FU: Hvilken side av dobbelsenga ligger du på?

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

8

• keinstein

6

• Lillemus

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Alt skandaløst :-)

Tror ikke det er noe skandaløst i det jeg skrev???

Skrevet

Tror ikke det er noe skandaløst i det jeg skrev???

Så-så.

*klappe på hodet*

Skrevet

Jeg har mannen min til venstre for meg. Har lenge vurdert å bytte slik at jeg slipper å gå rundt senga når jeg skal legge meg og stå opp (litt lat).

Men det er vel en gammel vane som er vond å vende (der vi bodde før ble det nemlig på "riktig" side i forhold til døra - og det er elleve år siden!).

Skrevet

Ah! "ikke en dritt", det tok litt tid før jeg skjønte den ;-)

Neida, 73 er da ingen alder ;-)

Min tiltro til din metode er nok større enn til min. Og 2 kg er itno. Dessuten vet jeg at du bare koketterer, om kort sprinter du radmager rundt i skogen så søla skvetter ;-)

Ja, hadde det bare vært så vel. Jeg er skikkelig gretten i dag. Ikke kan jeg skylde på PMS eller mye salt mat heller.

Dette betyr nok farvel til det gode liv. Og radmager er jeg nok ikke. Heldigvis, får man tross alt si.

Skrevet

Så-så.

*klappe på hodet*

Vet ikke hva du vil frem til jeg.....

Skrevet

Sett nederst fra senga, så ligger jeg til høyre. Men det er egentlig ikke så viktig for meg om det er høyre eller venstre, så lenge jeg ligger på den siden som er nærmest døra *tvangstanker* ;)

mil1365380270
Skrevet

Ja, hadde det bare vært så vel. Jeg er skikkelig gretten i dag. Ikke kan jeg skylde på PMS eller mye salt mat heller.

Dette betyr nok farvel til det gode liv. Og radmager er jeg nok ikke. Heldigvis, får man tross alt si.

Nei, det med radmager var en spøk. Men jeg må si du er lettskremt m.h.t. 2 kg. Og det gode liv undervurderer du sterkt ;-)

Ille å måtte innrømme det, men trim hjelper på humøret *urgh*

Gjest hlalooen
Skrevet

Høyre side, sett fra liggeposisjon. Venstre side hvis man står i fotenden og titter mot putene! ;-)

Fatter ikke hvordan jeg klarte å lese: ..titter mot puppene"...!

Skrevet

Jeg ligger på høyre side sett fra fotenden, og kunne ikke tenkt meg å ligge på den andre sida! :)

Skrevet

Jeg pleide fast å ligge ytterst men nå ligger jeg midt i og breier meg og trives! :-)

(men det går ikke an å ligge innerst altså..prøvd noen ganger..og nope!)

Jooo! Ligge innerst rules! :)

Hilsen Solan Gundersen.

Skrevet

Vi har ikke dobbeltseng, men en mye smalere og triveligere seng. Der ligger jeg til høyre for ham. Det var omvendt i mitt forrige forhold.

Skrevet

Da jeg bodde sammen med eksen lå jeg på venstre side, men nå når jeg ligger hos kjæresten min ligger jeg på høyre side. Antagelig fordi det er den eneste siden som har nattbord jeg kan legge fra meg mobilen på... ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Da jeg bodde sammen med eksen lå jeg på venstre side, men nå når jeg ligger hos kjæresten min ligger jeg på høyre side. Antagelig fordi det er den eneste siden som har nattbord jeg kan legge fra meg mobilen på... ;o)

Mobilen?:-/

Skrevet

Mobilen?:-/

*Fnis* Jepp, mobilen. Har unger vuttu og vil være tilgjengelig om noe skulle skje dem. Har bodd for meg selv i snart 2 år og foreløbig har det ikke vært nødvendig, men...

Men det hender anrop fra andre blir brutalt avvist ja... ;o)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

*Fnis* Jepp, mobilen. Har unger vuttu og vil være tilgjengelig om noe skulle skje dem. Har bodd for meg selv i snart 2 år og foreløbig har det ikke vært nødvendig, men...

Men det hender anrop fra andre blir brutalt avvist ja... ;o)

Takk for at du svarer seriøst og ærlig når jeg ...erter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...