keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 hva vil du høre mer om? Alt skandaløst :-) 0 Siter
Aryane Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Alt skandaløst :-) Tror ikke det er noe skandaløst i det jeg skrev??? 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tror ikke det er noe skandaløst i det jeg skrev??? Så-så. *klappe på hodet* 0 Siter
Gyda Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har mannen min til venstre for meg. Har lenge vurdert å bytte slik at jeg slipper å gå rundt senga når jeg skal legge meg og stå opp (litt lat). Men det er vel en gammel vane som er vond å vende (der vi bodde før ble det nemlig på "riktig" side i forhold til døra - og det er elleve år siden!). 0 Siter
Babette Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ah! "ikke en dritt", det tok litt tid før jeg skjønte den ;-) Neida, 73 er da ingen alder ;-) Min tiltro til din metode er nok større enn til min. Og 2 kg er itno. Dessuten vet jeg at du bare koketterer, om kort sprinter du radmager rundt i skogen så søla skvetter ;-) Ja, hadde det bare vært så vel. Jeg er skikkelig gretten i dag. Ikke kan jeg skylde på PMS eller mye salt mat heller. Dette betyr nok farvel til det gode liv. Og radmager er jeg nok ikke. Heldigvis, får man tross alt si. 0 Siter
Aryane Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Så-så. *klappe på hodet* Vet ikke hva du vil frem til jeg..... 0 Siter
mAd Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Sett nederst fra senga, så ligger jeg til høyre. Men det er egentlig ikke så viktig for meg om det er høyre eller venstre, så lenge jeg ligger på den siden som er nærmest døra *tvangstanker* 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, hadde det bare vært så vel. Jeg er skikkelig gretten i dag. Ikke kan jeg skylde på PMS eller mye salt mat heller. Dette betyr nok farvel til det gode liv. Og radmager er jeg nok ikke. Heldigvis, får man tross alt si. Nei, det med radmager var en spøk. Men jeg må si du er lettskremt m.h.t. 2 kg. Og det gode liv undervurderer du sterkt ;-) Ille å måtte innrømme det, men trim hjelper på humøret *urgh* 0 Siter
keinstein Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Vet ikke hva du vil frem til jeg..... Spøk. 0 Siter
Gjest hlalooen Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Høyre side, sett fra liggeposisjon. Venstre side hvis man står i fotenden og titter mot putene! ;-) Fatter ikke hvordan jeg klarte å lese: ..titter mot puppene"...! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Sett nedenfra så ligger jeg på høyre side 0 Siter
Freya Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg ligger på høyre side sett fra fotenden, og kunne ikke tenkt meg å ligge på den andre sida! 0 Siter
Freya Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg pleide fast å ligge ytterst men nå ligger jeg midt i og breier meg og trives! :-) (men det går ikke an å ligge innerst altså..prøvd noen ganger..og nope!) Jooo! Ligge innerst rules! Hilsen Solan Gundersen. 0 Siter
favn Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Vi har ikke dobbeltseng, men en mye smalere og triveligere seng. Der ligger jeg til høyre for ham. Det var omvendt i mitt forrige forhold. 0 Siter
Cumbria Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 På høyre side sett fra fotenden. Always. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Da jeg bodde sammen med eksen lå jeg på venstre side, men nå når jeg ligger hos kjæresten min ligger jeg på høyre side. Antagelig fordi det er den eneste siden som har nattbord jeg kan legge fra meg mobilen på... ;o) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Da jeg bodde sammen med eksen lå jeg på venstre side, men nå når jeg ligger hos kjæresten min ligger jeg på høyre side. Antagelig fordi det er den eneste siden som har nattbord jeg kan legge fra meg mobilen på... ;o) Mobilen?:-/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Mobilen?:-/ *Fnis* Jepp, mobilen. Har unger vuttu og vil være tilgjengelig om noe skulle skje dem. Har bodd for meg selv i snart 2 år og foreløbig har det ikke vært nødvendig, men... Men det hender anrop fra andre blir brutalt avvist ja... ;o) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 *Fnis* Jepp, mobilen. Har unger vuttu og vil være tilgjengelig om noe skulle skje dem. Har bodd for meg selv i snart 2 år og foreløbig har det ikke vært nødvendig, men... Men det hender anrop fra andre blir brutalt avvist ja... ;o) Takk for at du svarer seriøst og ærlig når jeg ...erter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.