Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Takk for at du svarer seriøst og ærlig når jeg ...erter. *Fnis* Næææhhh... Det skjønte jeg ikke! ;o) 0 Siter
lilla84 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Dette har faktisk jeg også undret meg over, og kommet fram til at de jeg kjenner såpass godt at jeg vet hvilken side de har i senga, ligger slik at jenta ligger på venstre side sett fra fotenden. Det som er felles for alle er at jentene ligger på den sida som er nærmest døra. Kanskje et instinkt vi har for å best mulig beskytte barna e.l., komme oss fort opp dersom noe skulle skje. Bare en tanke, sier ikke det er tilfelle Selv foretrekker jeg venstre side, men liker å bytte på det med jevne mellomrom 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Dette har faktisk jeg også undret meg over, og kommet fram til at de jeg kjenner såpass godt at jeg vet hvilken side de har i senga, ligger slik at jenta ligger på venstre side sett fra fotenden. Det som er felles for alle er at jentene ligger på den sida som er nærmest døra. Kanskje et instinkt vi har for å best mulig beskytte barna e.l., komme oss fort opp dersom noe skulle skje. Bare en tanke, sier ikke det er tilfelle Selv foretrekker jeg venstre side, men liker å bytte på det med jevne mellomrom Jeg har stort sett ligget lengst fra døra jeg... 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Her vi bor nå ligger jeg på høyre side, der jeg bodde før lå jeg alltid på venstre. Nærmest dassen, for jeg er alltid oppe og tisser om natta. Og lengst fra vinduet siden kroppen min ikke liker trekk. 0 Siter
lilla84 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg har stort sett ligget lengst fra døra jeg... Kanskje du helst vil slippe å ta ansvar for å stå opp med barna om natta, og prøver ubevisst å få partneren til å gjøre det? Neida, jeg tuller!! Er sikkert mange med deg!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Kanskje du helst vil slippe å ta ansvar for å stå opp med barna om natta, og prøver ubevisst å få partneren til å gjøre det? Neida, jeg tuller!! Er sikkert mange med deg!! Jeg deler ikke seng med barnas far lengre jeg. ) Og den tiden jeg gjorde det var det aldri noe problem med hvem som tok nattestellet, det gjorde vi annenhver gang. 0 Siter
Patsi Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Da er jeg enig med deg. Det hadde blitt helt steingalt å bytte side :-o 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg blir liggende på den sia jeg blir kasta av. 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg også ! men også fordi det er nærmest døra 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg blir liggende på den sia jeg blir kasta av. *knegg* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg også ! men også fordi det er nærmest døra "Jeg også ! men også fordi det er nærmest døra" Tilbaketrekking? 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 "Jeg også ! men også fordi det er nærmest døra" Tilbaketrekking? Bare en "greie" har alltid ligget nærmest døra - det gjør jeg også på hotell - alene Rømning, brann etc? 0 Siter
Gjest meti Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg liker best høyre... både fordi jeg da ligger nærmest døra, og fordi jeg liker best å sove med høyre øre ned i puta.På den måten slipper jeg å sove med ryggen mot kjæresten min.. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Bare en "greie" har alltid ligget nærmest døra - det gjør jeg også på hotell - alene Rømning, brann etc? Da hadde jeg sendt gubben ut først. Å gå spiss, heter det på soldatspråket:) 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Beklager - du har jo helt rett, og jeg fatter ikke hvordan jeg greide å lese det så 180 grader galt! :-) Shit happens 0 Siter
lilla84 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg deler ikke seng med barnas far lengre jeg. ) Og den tiden jeg gjorde det var det aldri noe problem med hvem som tok nattestellet, det gjorde vi annenhver gang. JA, det er en grei ordning! Fint med sånne mannfolk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.