Gå til innhold

FU: Hvilken side av dobbelsenga ligger du på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for at du svarer seriøst og ærlig når jeg ...erter.

*Fnis* Næææhhh... Det skjønte jeg ikke! ;o)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

8

• keinstein

6

• Lillemus

5

• IngenLurerDenneGutten

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Dette har faktisk jeg også undret meg over, og kommet fram til at de jeg kjenner såpass godt at jeg vet hvilken side de har i senga, ligger slik at jenta ligger på venstre side sett fra fotenden. Det som er felles for alle er at jentene ligger på den sida som er nærmest døra. Kanskje et instinkt vi har for å best mulig beskytte barna e.l., komme oss fort opp dersom noe skulle skje. Bare en tanke, sier ikke det er tilfelle ;) Selv foretrekker jeg venstre side, men liker å bytte på det med jevne mellomrom ;)

Skrevet

Dette har faktisk jeg også undret meg over, og kommet fram til at de jeg kjenner såpass godt at jeg vet hvilken side de har i senga, ligger slik at jenta ligger på venstre side sett fra fotenden. Det som er felles for alle er at jentene ligger på den sida som er nærmest døra. Kanskje et instinkt vi har for å best mulig beskytte barna e.l., komme oss fort opp dersom noe skulle skje. Bare en tanke, sier ikke det er tilfelle ;) Selv foretrekker jeg venstre side, men liker å bytte på det med jevne mellomrom ;)

Jeg har stort sett ligget lengst fra døra jeg...

Skrevet

Her vi bor nå ligger jeg på høyre side, der jeg bodde før lå jeg alltid på venstre. Nærmest dassen, for jeg er alltid oppe og tisser om natta. Og lengst fra vinduet siden kroppen min ikke liker trekk.

Skrevet

Jeg har stort sett ligget lengst fra døra jeg...

Kanskje du helst vil slippe å ta ansvar for å stå opp med barna om natta, og prøver ubevisst å få partneren til å gjøre det? :) Neida, jeg tuller!! Er sikkert mange med deg!! :)

Skrevet

Kanskje du helst vil slippe å ta ansvar for å stå opp med barna om natta, og prøver ubevisst å få partneren til å gjøre det? :) Neida, jeg tuller!! Er sikkert mange med deg!! :)

Jeg deler ikke seng med barnas far lengre jeg. :o) Og den tiden jeg gjorde det var det aldri noe problem med hvem som tok nattestellet, det gjorde vi annenhver gang.

Skrevet

Da er jeg enig med deg. Det hadde blitt helt steingalt å bytte side :-o

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg blir liggende på den sia jeg blir kasta av.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Jeg også ! :) men også fordi det er nærmest døra :)

"Jeg også ! :) men også fordi det er nærmest døra"

Tilbaketrekking?

Skrevet

"Jeg også ! :) men også fordi det er nærmest døra"

Tilbaketrekking?

Bare en "greie" har alltid ligget nærmest døra - det gjør jeg også på hotell - alene :) Rømning, brann etc? :)

Skrevet

Jeg liker best høyre... både fordi jeg da ligger nærmest døra, og fordi jeg liker best å sove med høyre øre ned i puta.På den måten slipper jeg å sove med ryggen mot kjæresten min..

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Bare en "greie" har alltid ligget nærmest døra - det gjør jeg også på hotell - alene :) Rømning, brann etc? :)

Da hadde jeg sendt gubben ut først.

Å gå spiss, heter det på soldatspråket:)

Gjest til deg
Skrevet

Beklager - du har jo helt rett, og jeg fatter ikke hvordan jeg greide å lese det så 180 grader galt!

:-)

Shit happens :)

Skrevet

Jeg deler ikke seng med barnas far lengre jeg. :o) Og den tiden jeg gjorde det var det aldri noe problem med hvem som tok nattestellet, det gjorde vi annenhver gang.

JA, det er en grei ordning! :) Fint med sånne mannfolk ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...