Elbereth Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Må bare informere omverdenen om at vi etter tidenes "verste", våteste og kaldeste sommer i dag kan oppvise svimlende 24 grader i skyggen. (nordvestlandet) Kroppen får jo sjokk Kanskje man skal trille fram igjen grillen (hvis den ikke har rusta!) *nyter videre* 0 Siter
Osiris Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Varmt og deilig i Trondheim også. 21 grader i skyggen er ikke dumt i oktober! Jeg trives og smiler pent, for når det er så varmt så har jeg ikke ondt ett eneste sted! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Ja, her sitter jeg med terrassedøra åpen og titter ut i mørket *svett* 0 Siter
Elbereth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Ja, her sitter jeg med terrassedøra åpen og titter ut i mørket *svett* Svett her også - men det tåler vi! *trives* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Svett her også - men det tåler vi! *trives* Jada, nå skal vi ta igjen for den dårlige sommeren :-) Hadde det bare ikke vært for den teite vinden, så! men da hadde det jo heller ikke kommet tropevarme hit... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.