Gjest hilsen syk og kjeder meg.... Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Noen forslag til bra musikk og lste ned? 0 Siter
Frøken eple Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Har kjøpt tre nye cd'er nå, og jeg elsker de: Katie Melua David Gray James Blunt 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Weezer. Sanger du kan laste ned: Sugababes-Push the button Marion Raven-Here I am Alejandro Fuentes-Stars Espen Lind-A million Miles Robbie Williams-Tripping Black eyed peas-Don't lie Britney Spears-Someday(I'll understand) Richard Marx og Donna Lewis-At the beginning Jessica Simpson og Nick Lachey-A whole new world Kelly Clarkson-Because of you Kelly Clarkson-Behind these hazel eyes Toto-Afrika Soundtracket til Top Gun er kult. Hmmm... Det var det jeg kom på i farten:) Men det kommer jo an på musikksmaken din. Smaken er som baken 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Og forresten, gooooood bedring!! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Sanger du kan laste ned: Sugababes-Push the button Marion Raven-Here I am Alejandro Fuentes-Stars Espen Lind-A million Miles Robbie Williams-Tripping Black eyed peas-Don't lie Britney Spears-Someday(I'll understand) Richard Marx og Donna Lewis-At the beginning Jessica Simpson og Nick Lachey-A whole new world Kelly Clarkson-Because of you Kelly Clarkson-Behind these hazel eyes Toto-Afrika Soundtracket til Top Gun er kult. Hmmm... Det var det jeg kom på i farten:) Men det kommer jo an på musikksmaken din. Smaken er som baken Har ingen av disse i hylla jeg. Har Cowboy-Laila greatest hits? http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1060&nav_genre=1060&navroot=904&page=shop 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Har ingen av disse i hylla jeg. Har Cowboy-Laila greatest hits? http://www.cdon.com/main.phtml?nav=1060&nav_genre=1060&navroot=904&page=shop Tror Cowboy Laila og Sven O har laget en sammen:P 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Sanger du kan laste ned: Sugababes-Push the button Marion Raven-Here I am Alejandro Fuentes-Stars Espen Lind-A million Miles Robbie Williams-Tripping Black eyed peas-Don't lie Britney Spears-Someday(I'll understand) Richard Marx og Donna Lewis-At the beginning Jessica Simpson og Nick Lachey-A whole new world Kelly Clarkson-Because of you Kelly Clarkson-Behind these hazel eyes Toto-Afrika Soundtracket til Top Gun er kult. Hmmm... Det var det jeg kom på i farten:) Men det kommer jo an på musikksmaken din. Smaken er som baken Det kom til meg men skulle nok til den som hadde hovedinnlegget? 0 Siter
Gjest æerløjhbæedrlhb Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Og forresten, gooooood bedring!! Tusen takk for det TorneROSA, og takk for gode forslag så langt:) 0 Siter
TorneROSA1365380904 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Tusen takk for det TorneROSA, og takk for gode forslag så langt:) Baaaare hyggelig! Musikk er viktig:) Og sprer glede 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.