Gå til innhold

Om du arvet 100 000

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

4

• keinstein

3

• asterix

2

• carma

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gitt dem bort.

Til hva? Familie, venner, humanitær organisasjon?

Skrevet

lån på hus

Det er selvsagt fornuftig. Ville du ikke være fristet til å bruke dem på fornøyelser?

Skrevet

Ville brukt dem på ferie til meg og jentungen og kjøpt piano og betalt meg litt frampå med regninger.

Orker ikke å betle ned på hus eløler studielån, men det ville jeg gjort om beløpet var større.

Skrevet

Først betale ned alle ventende regninger, så sette resten på huslånet.

Skrevet

Kjøpe noe mine trenger, det kan være venner eller familie. Skolesaker, PCer og bøker er veldig aktuelt.

Skrevet

50 til gjeld og 50 til unga tenker jeg :)

Ikke så ofte man får sjangsen til å fore barna med slike summer - de skulle jo vært satt inn på konto.

Og når det gjelder gjeld så er kanskje ikke 50 en all verden sum, men det heter jo at "alle monner drar"...

Gjest teatrika
Skrevet

Jeg hadde sett på disse som "helt-utenom-alt"-penger, og kommet til å brukt den utelukkende på fornøyelser for meg og min familie:-)

*drømme-drømme*

Skrevet

Jeg hadde sett på disse som "helt-utenom-alt"-penger, og kommet til å brukt den utelukkende på fornøyelser for meg og min familie:-)

*drømme-drømme*

Det er der jeg er også, alle andre i familien sier jeg skal bruke dem på noe fornuftig, som lån etc, men jeg vil heller reise litt og selvsagt spare en slump til hvert av barna.

Skrevet

Forrige gang jeg arvet, omtrent den summen, ga jeg alt til de unge i form av inventar og saker de trengte da de skulle flytte for å gå på skole, så alt inventaret kom til nytte. Omtrent i rette øyeblikk. Det eneste jeg satt igjen med selv var en brødrister :-) Alle brikkene falt på rett plass.

Det var en helvetes jobb da.

De glemte å takke, men...

Skrevet

Ferie, oppussing - og en heidundrandes shoppingtur ;-P

Skrevet

Jeg ville satt 60.000 på regningskontoen til fornuftige ting (regninger, nødvendige innkjøp til barn og hus etc).

20.000 hadde gått til moroinnkjøp og en vennefest-

20.000 på en fin ferie for hele familien.

Skrevet

Ville latt mannen min ta busslappen og det som var igjen ville gått til delbetaling på en buss.

Skrevet

Ville latt mannen min ta busslappen og det som var igjen ville gått til delbetaling på en buss.

Med så mange barn så trodde jeg dere allerede hadde busslappen? :-)

Men dere klarer dere kanskje med minibusslappen, såvidt det er? (Er ikke det max 10 personer i bilen?)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...