Gå til innhold

Om du arvet 100 000

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det er nok ikke så veldig lenge du kan leve ut jobb og samtidig forsørge din samboer med den summen;)

Blir fort tomt da.

Det går bra.. Han får lån og stipend og klarer seg egentlig selv. Men litt ekstra blir han nok glad for. Og jeg har ikke e så stort forbruk i mnd, så 100 000 skal nok holde en god stund ;)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

4

• keinstein

3

• asterix

2

• carma

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg kost meg litt jeg:-)

En lever lenge på gode minner fra en fin ferietur.

Ta med deg familien på en flott tur, og kos dere skikkelig. Det blir sikkert igjen en god del, som du kan bruke til "fornuftige" ting.

En ferie er en god investering for forholdet, og familien. Det er like viktig, hvis ikke viktigere å invistere i den, enn i en fin sofa.

Lykke til!!

Misunnelig, jeg? Ja veeeeldig!!!

Gjest til deg
Skrevet

lagt av 14 000 til en gave som jeg vet jeg skal kjøpe til et spesielt menneske, i fremtiden

satt 45 000 på bok

5 000 til en planlagt reise

brukt resten forsiktig i det daglige, til det nødvendige ting

Gjest gladiol
Skrevet

Fikk faktisk uventet kr. 100 000 rett før ferien. Ikke arv, men likevel.

Vi kosa oss litt ekstra i ferien. På hytta har vi bytta kjøkken(kjøpte brukt), kjøpt ny spisegruppe, holder på å lage bad (bygge inn eksisterende areal)med forbrenningstoalett og hyttedusj.

Kunne brukt disse pengene til mange andre ting, men dette var min prioritering denne gangen.

Så nå blir det supert å komme på hytta og slippe å gå på utedo.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...