Gjest M.Angelica Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Det er nok ikke så veldig lenge du kan leve ut jobb og samtidig forsørge din samboer med den summen;) Blir fort tomt da. Det går bra.. Han får lån og stipend og klarer seg egentlig selv. Men litt ekstra blir han nok glad for. Og jeg har ikke e så stort forbruk i mnd, så 100 000 skal nok holde en god stund 0 Siter
avtrykk Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg kost meg litt jeg:-) En lever lenge på gode minner fra en fin ferietur. Ta med deg familien på en flott tur, og kos dere skikkelig. Det blir sikkert igjen en god del, som du kan bruke til "fornuftige" ting. En ferie er en god investering for forholdet, og familien. Det er like viktig, hvis ikke viktigere å invistere i den, enn i en fin sofa. Lykke til!! Misunnelig, jeg? Ja veeeeldig!!! 0 Siter
Gjest til deg Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 lagt av 14 000 til en gave som jeg vet jeg skal kjøpe til et spesielt menneske, i fremtiden satt 45 000 på bok 5 000 til en planlagt reise brukt resten forsiktig i det daglige, til det nødvendige ting 0 Siter
Gjest gladiol Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Fikk faktisk uventet kr. 100 000 rett før ferien. Ikke arv, men likevel. Vi kosa oss litt ekstra i ferien. På hytta har vi bytta kjøkken(kjøpte brukt), kjøpt ny spisegruppe, holder på å lage bad (bygge inn eksisterende areal)med forbrenningstoalett og hyttedusj. Kunne brukt disse pengene til mange andre ting, men dette var min prioritering denne gangen. Så nå blir det supert å komme på hytta og slippe å gå på utedo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.