Gå til innhold

Ali sin cd. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå - hvem av dere som sa dere skulle kjøpe cd'en til Alejandro Fuentes når den kom, har kjøpt den da?

Jeg hørte den i bilen idag (kjøpte plata igår), og den er nyyyydelig.

Og det er ikke mange rolige plater jeg liker, som regel vil jeg ha mer driv i musikken. Men denne plata er kjempefin. :)

fei1365380229
Skrevet

Jeg vet ikke helt. Er det mye coverlåter på den? Hvis han bare synger cover så hører jeg heller på David Grays sanger.

Jeg sa jeg skulle kjøpe den, men jeg hørte han på tv her om dagen og syns han hørtes litt rusten ut.

Skrevet

Jeg vet ikke helt. Er det mye coverlåter på den? Hvis han bare synger cover så hører jeg heller på David Grays sanger.

Jeg sa jeg skulle kjøpe den, men jeg hørte han på tv her om dagen og syns han hørtes litt rusten ut.

Det er visst bare en cover-låt på plata, uten at det får meg til å "løpe og kjøpe"...

Men nå er det ingen hemmelighet at jeg er alt annet enn noen Ali-fan...

Skrevet

Er sannelig ikke sikker på hvor mange cover-låter det er...bare hørte på plata og likte de fleste sangene jeg. :) Og stemmen er kjempefin å høre på.

Syns forøvrig ikke at den singelen som er ute, "Stars", er den beste låten på plata.

Skrevet

Det er visst bare en cover-låt på plata, uten at det får meg til å "løpe og kjøpe"...

Men nå er det ingen hemmelighet at jeg er alt annet enn noen Ali-fan...

Er du ikke Ali-fan, så er det ingen grunn til å løpe og kjøpe nei. :)

Men jeg likte han hele tiden jeg, derfor var det god nok grunn til å løpe og kjøpe. *s*

Skrevet

Jeg elsker stemmen til Ali, og vurderte å kjøpe den helt til jeg hørte reklamen. Når de spiller bare to sanger, men ulike klipp fra dem for å få det til å mhøres ut som flere bra sanger, er det sjeldent et godt tegn..

Skrevet

Jeg elsker stemmen til Ali, og vurderte å kjøpe den helt til jeg hørte reklamen. Når de spiller bare to sanger, men ulike klipp fra dem for å få det til å mhøres ut som flere bra sanger, er det sjeldent et godt tegn..

Jeg har ikke hørt reklamen for cd'en. Så det kan jeg ikke uttale meg om.

Men singelen de har spilt på radioen ("Stars"), syns jeg ikke var den beste. De fleste av de andre sangene derimot likte jeg kjempegodt.

Men altså, du trenger ikke være enig med meg. :)

Skrevet

Jeg har ikke hørt reklamen for cd'en. Så det kan jeg ikke uttale meg om.

Men singelen de har spilt på radioen ("Stars"), syns jeg ikke var den beste. De fleste av de andre sangene derimot likte jeg kjempegodt.

Men altså, du trenger ikke være enig med meg. :)

Om jeg er enig med deg vet jeg ikke før jeg har hørt cd'en. Kjøpte den ikke fordi reklamen gav inntrykk av at den var dårlig, men om du sier noe annet så kan jeg kanskje ta sjansen likevel =) Er ikke spesielt fan av stars jeg heller, selv om det hjelper på at han har skrivet den helt selv, til kjæresten sin ;)

Skrevet

Om jeg er enig med deg vet jeg ikke før jeg har hørt cd'en. Kjøpte den ikke fordi reklamen gav inntrykk av at den var dårlig, men om du sier noe annet så kan jeg kanskje ta sjansen likevel =) Er ikke spesielt fan av stars jeg heller, selv om det hjelper på at han har skrivet den helt selv, til kjæresten sin ;)

Har han det? Det visste jeg faktisk ikke. :)

Skrevet

Jeg tenkte at jeg IKKE skulle kjøpe den fordi jeg synes at han har for lite spenn i stemmen.. og at alt blir for likt.., men etter å ha hørt et par snutter så lurer jeg på om jeg alikevel må invistere i CD`n.

Skrevet

Jeg tenkte at jeg IKKE skulle kjøpe den fordi jeg synes at han har for lite spenn i stemmen.. og at alt blir for likt.., men etter å ha hørt et par snutter så lurer jeg på om jeg alikevel må invistere i CD`n.

hehe. :)

Han har kanskje ikke det største spennet i stemmen, men stemmen er likevel god å ha i øret.

Sangene på plata synges i det stemmeleiet som passer stemmen syns jeg, og det er veldig behagelig å høre på.

Det er ikke en sånn typisk "kul" cd, sånn riv og rytme, fart og driv osv, men en rolig, behagelig plate man kan lytte til bare for å få litt god stemning. :)

Skrevet

Jeg har kjøpt den:) Jeg også synes den er nydelig!!

:)

:-D

Det er den. Et behagelig pustehull i hverdagen, stemmen er god å ha i øret. :)

fei1365380229
Skrevet

Er sannelig ikke sikker på hvor mange cover-låter det er...bare hørte på plata og likte de fleste sangene jeg. :) Og stemmen er kjempefin å høre på.

Syns forøvrig ikke at den singelen som er ute, "Stars", er den beste låten på plata.

Jeg kommer nok til å kjøpe den da. Hva er vel 150 kroner i dag :o).

Jeg bare hørte at han sang sail away på reklamen og der syns jeg ikke han rakk David Gray til knærne engang.

Skrevet

Jeg bare hørte at han sang sail away på reklamen og der syns jeg ikke han rakk David Gray til knærne engang.

Åjo, Sail Away er nydelig! Jeg syns han synger den kjempefint, jeg.

Men du får kjøpe den og se hva du syns selv da. :) Som jeg sa til en annen i tråden her, du trenger ikke være enig med meg selv om jeg liker plata og stemmen. :)

Skrevet

Vel, 150 kr idag er ihvertfall ikke nok til en cd =p

Skrevet

Stemmer. Jeg betalte 179. :)

Men noen ganger har de tilbud på nye cd'er da, det var det jeg håpet jeg skulle finne. Har kjøpt til 149 noen ganger, på Posten.

Så de hadde billigere på Platekompaniet (nettbutikk), men siden jeg ikke skulle ha noe annet der nå, så ville frakten gjøre det like dyrt som i butikken, så..

fei1365380229
Skrevet

De fleste cd'ene jeg har kjøpt har jeg kjøpt til den prisen vaffal :o)

Det er veldig ofte tilbud på nye cd'er her jeg bor, men er det en som det haster med så slenger jeg vel på en 20-30 kroner :o)

Skrevet

Hadde ikke villet hatt den om jeg hadde fått den kasta etter meg.

Liker ikke Ali. :P

Skrevet

Hadde ikke villet hatt den om jeg hadde fått den kasta etter meg.

Liker ikke Ali. :P

*lol* ok. :)

Da trenger du ihvertfall ikke kjøpe den. ;-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...