Gå til innhold

Ali sin cd. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

*lol* ok. :)

Da trenger du ihvertfall ikke kjøpe den. ;-P

Nei, har ikke tenkt det heller. :)

Skrevet

Jeg sa (før jeg visste at han skulle lage cd) at jeg ville kjøpe den, men jeg har ikke brukt penger på originale cder de siste 10 åra, og tviler egentlig litt på at jeg kommer til å gjøre det med det første.

Skrevet

Jeg sa (før jeg visste at han skulle lage cd) at jeg ville kjøpe den, men jeg har ikke brukt penger på originale cder de siste 10 åra, og tviler egentlig litt på at jeg kommer til å gjøre det med det første.

Du kan jo laste den ned, kanskje. :)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du kan jo laste den ned, kanskje. :)

eller du kan brenne den til oss?:-)

Skrevet

eller du kan brenne den til oss?:-)

Det kan jeg også gjøre.

Bare si fra, så gjør jeg det, vettu ;)

Skrevet

Litt artig for oss Alejandro-tilhengere, som mener at han burde vunnet Idol, å registrere at det kun er han av finalistene som platekjøperne setter pris på.

Eva Wheel Skram var jo en annen som ble slått ut av fjortis-stemmene. Men den NRK plukker inn til Beat for Beat av årets finalister, var Eva. Ikke tilfeldig.

Skrevet

Litt artig for oss Alejandro-tilhengere, som mener at han burde vunnet Idol, å registrere at det kun er han av finalistene som platekjøperne setter pris på.

Eva Wheel Skram var jo en annen som ble slått ut av fjortis-stemmene. Men den NRK plukker inn til Beat for Beat av årets finalister, var Eva. Ikke tilfeldig.

*nikker*

Stemmer nok det.

Skrevet

NRK og Beat for Beat hadde også invitert Tone i samme program, men hun ble syk, så derfor ble det en stand-in.

Skrevet

NRK og Beat for Beat hadde også invitert Tone i samme program, men hun ble syk, så derfor ble det en stand-in.

Mulig det...har du link som bekrefter det?

At Tone var invitert til BfB er greit nok det. Det store poenget mitt er vel at ingen, hverken av platekjøpere eller NRK, har særlig sans for Idol-vinneren Jorun, hvilket bekrefter at Idol hadde feil vinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...