Gå til innhold

Er det ikke underlig at alt kommer på en dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at du er helt blakk, bekymret for helsa, tenker på venner som du ikke har truffet på lenge+ alt som har hopet seg opp

Så åpner jeg brevene fra postkassa. 1700 kroner igjen fra trygdekontoret etter tannlegeregningen(noen som jeg trodde skulle ta flere måneder). Banken sender endelig en kopi av kontoutskriften fra August så jeg kan reklamere en vare. jeg får endelig en innkalling til en utredning på et sykehus (som jeg trodde hadde glemt meg).

en venn som jeg trodde hadde glemt meg har lagt igjen beskjed på svareren min om at han gjerne ville gjenoppta kontakten

Vaktmesteren har vært her og fikset vinduet på fellesrommet så nå slipper jeg å fryse når jeg lager mat:)

og dagen har vært bra....

ja livet er merkelig iblant....

Men hvorfor kan man ikke få slike ting jevnt fordelt? hadde hjulpet på den helvetesuka jeg har vært igjennom...

Skrevet

Så koselig.

Kos deg da, det kan det se ut som om du fortjener

:)

Skrevet

Både gode og dårlige ting har en tendens til å komme puljevis. F.eks. ryker 3-4 husholdningsapparater på en gan. Du vinner smågevinster i Lotto og andre lotteri flere uker på rad, får så å vente i månedsvis på neste gevinst. Jeg som nesten aldri er ute, har plutselig en uke hvor jeg er ute hver kveld. En gang rakk jeg 3 arrangement på en kveld, så går det kanskje ukesvis til neste. Det dør mange slektninger/venner like etter hverandre, og så er det heldigvis mange år til neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...