Gå til innhold

Hvor lang tid tar det egentlig å få svar fra aetat om søknad om attføring?

Anbefalte innlegg

Gjest Attføringen
Skrevet

Søkte i slutten av juli på yrkesrettet attføring. Har vært i samtale på aetat for over 1 mnd. Hvor lang tid bruker aetat å behandle slike saker?. Alt var i orden vedr dokumentasjon/legeerklæring.

Skrevet

Ring gjerne og purr litt på dem, da får du kanskje en omtrentlig dato også.

Hvor lang tid det tar varierer etter når du søker, hvilket kontor du søker, hvor mange andre som søker samtidig og hvor "tvilsom" saken og dokumentasjonen din er. Det går an å ringe og spørre hvor i prosessen den er nå.

Skrevet

Ring gjerne og purr litt på dem, da får du kanskje en omtrentlig dato også.

Hvor lang tid det tar varierer etter når du søker, hvilket kontor du søker, hvor mange andre som søker samtidig og hvor "tvilsom" saken og dokumentasjonen din er. Det går an å ringe og spørre hvor i prosessen den er nå.

Hmmm... Kanskje du skulle starte et eget trygdeforum, tilti:-) Hvis jeg ser et spørsmål om trygd så vet jeg på forhånd hvem som kan svare.

Skrevet

Hmmm... Kanskje du skulle starte et eget trygdeforum, tilti:-) Hvis jeg ser et spørsmål om trygd så vet jeg på forhånd hvem som kan svare.

Morbid interesse jeg har det der.

Og så går jeg IT og ikke sosionom, makan.

Men mamma er familiens sosionom, det får holde :-)

Skrevet

Morbid interesse jeg har det der.

Og så går jeg IT og ikke sosionom, makan.

Men mamma er familiens sosionom, det får holde :-)

Du ville jo blitt den perfekte "teknologiske sosionmen" :-) Du får hilse moren din og si at hun må ha stått bak et vellykket opplæringsprogram...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...