Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte ganske nylig en tykk skumgummimadrass med trekk, som jeg har på senga like bak meg her jeg sitter. For et par dager siden pisset katten på dyna/dynetrekket, så de henger til tørk nå. I dag pisset katten direkte på madressen, ja oppå det tynne trekket da.

Hvordan rengjør jeg enklest madrassen? Har helt glemt hva jeg gjorde i gamle dager da min datter av og til tisset i sengen!

mil1365380270
Skrevet

Tror du ikke den tisset der fordi den fortsatt er i stand til å kjenne lukten etter forrige gang? Eller at den mener det er et tissested?

Du må ikke bruke samliakk i hvert fall. Vet ikke hvor lang tid sånne bruker på å tørke, men det er vel bare å ta og såpe inn aktuell del i badekaret. "Katt deg vekk" eller noen dråper appelsin på madrassen etterpå, for å hindre lillepus i å bli fristet igjen?

Skrevet

Tror du ikke den tisset der fordi den fortsatt er i stand til å kjenne lukten etter forrige gang? Eller at den mener det er et tissested?

Du må ikke bruke samliakk i hvert fall. Vet ikke hvor lang tid sånne bruker på å tørke, men det er vel bare å ta og såpe inn aktuell del i badekaret. "Katt deg vekk" eller noen dråper appelsin på madrassen etterpå, for å hindre lillepus i å bli fristet igjen?

Ja, jeg regner med at den tisser der fordi den fortsatt kjenner lukten av tiss. Jeg får forsøke å vaske madressen så godt jeg kan. Heldigvis lukter det ikke noe særlig, sikkert fordi pusen er kastrert.

Gjest styr unna
Skrevet

Mye salmiakk?

ja da vil den iallefall forsatt pisse der hvis du vasker med salmiakk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...