fresja Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Jeg kjøpte ganske nylig en tykk skumgummimadrass med trekk, som jeg har på senga like bak meg her jeg sitter. For et par dager siden pisset katten på dyna/dynetrekket, så de henger til tørk nå. I dag pisset katten direkte på madressen, ja oppå det tynne trekket da. Hvordan rengjør jeg enklest madrassen? Har helt glemt hva jeg gjorde i gamle dager da min datter av og til tisset i sengen! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Tror du ikke den tisset der fordi den fortsatt er i stand til å kjenne lukten etter forrige gang? Eller at den mener det er et tissested? Du må ikke bruke samliakk i hvert fall. Vet ikke hvor lang tid sånne bruker på å tørke, men det er vel bare å ta og såpe inn aktuell del i badekaret. "Katt deg vekk" eller noen dråper appelsin på madrassen etterpå, for å hindre lillepus i å bli fristet igjen? 0 Siter
fresja Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Skrevet 11. oktober 2005 Tror du ikke den tisset der fordi den fortsatt er i stand til å kjenne lukten etter forrige gang? Eller at den mener det er et tissested? Du må ikke bruke samliakk i hvert fall. Vet ikke hvor lang tid sånne bruker på å tørke, men det er vel bare å ta og såpe inn aktuell del i badekaret. "Katt deg vekk" eller noen dråper appelsin på madrassen etterpå, for å hindre lillepus i å bli fristet igjen? Ja, jeg regner med at den tisser der fordi den fortsatt kjenner lukten av tiss. Jeg får forsøke å vaske madressen så godt jeg kan. Heldigvis lukter det ikke noe særlig, sikkert fordi pusen er kastrert. 0 Siter
Gjest styr unna Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Mye salmiakk? ja da vil den iallefall forsatt pisse der hvis du vasker med salmiakk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.