Gå til innhold

så måtte vi avlive hunden.....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var forberedt på det, ønsket at de skulle gjøre det. Er lettet at det er over

men allikevel...

Det er så vondt.. Vondt å måtte prate om hunden i fortid. NÅ har jeg ingen hund lenger. jeg hadde

trøst mottas gjerne

mvh

Gjest skjønner hvordan det føles
Skrevet

Det er alltid trist når man må avlive et dyr man er glad i. Føler med deg!

Selv har jeg alltid hatt katt, og har vært i den situasjonen flere ganger med syke dyr som må avlives. Det er like trist hver eneste gang. Tenker tilbake på dyrene med vemod. Men også med smil, for de ga meg mange hyggelige stunder!

Noen synes det er best å skaffe seg et nytt dyr med en gang, andre foretrekker å vente litt til de har fått det på avstand, og noen få velger å aldri ha dyr igjen. Uansett hva dere velger, håper jeg dere bruker god tid på å tenke igjennom det og la sorgen få gå sin gang.

I fjor måtte jeg avlive min gamle firbente venn pga alderdom og sykdom, og jeg var egentlig bestemt på å ikke få noen igjen. Men så surfet jeg "tilfeldigvis" innom sidene til et omplasseringssenter, og der var det en sjarmør i pels som fryktelig gjerne ville komme til meg... Da kunne jeg ikke dy meg, og hentet ham bare noen dager senere. Han bor her fremdeles og stortrives!

Skrevet

Føler med deg... *trøsteklem*

Tenk på alle de gode stundene dere hadde sammen, og at den helt sikkert hadde et godt hundeliv hos dere!

Gjest Shira12
Skrevet

Stor trøsteklem!

Huff, sånt er så trist! Føler virkelig med deg!

Skrevet

*Klem* Men det var nok det beste for hunden, om du klarer å se det på den måten? Dere har gjort det eneste rette vet du.

Skrevet

Uff, det kan ikke være lett, selv om det var det rette å gjøre...

*trøsteklem*

Skrevet

Kondolerer :(

Trist å høre!! Den har nok hatt et godt liv hos deg.

*Trøsteklem*

Skrevet

Uff, det var frytelig trist..

Jeg har to hunder selv. Den ene er 12 år. Har vært sammen med meg siden jeg var 18, 19 år...

Begynner å bli litt støl nå, så jeg vet hva som kommer... Håper bare jeg klarer å innse det når tiden er der, så han ikke må lide unødig pga egoisme.

Du gjorde nok det som var best for hunden. Men et tomrom er d nok...

Gjest Hanneline
Skrevet

Måtte avlive min 12 år gamle katt for 2 år siden pga sykdom som bare ble verre.

Det var GRUSOMT og jeg gren ukontrollert i flere mnd etterpå faktisk. Var svært knyttet til katten.

Fortsatt vil jeg helst ikke snakke så mye om den - for de siste minnene jeg har er når han var så syk og svak :(

Men har nå hatt 2 katter i 1 1/2 år, det hjelper på - man blir jo glad i dem også. Tar litt smerten vekk.

Men den vil jo alltid ha en spesiell plass i hjertet uansett.

Vet det er vondt, men får bare ta tiden til hjelp.

Og når det "verste" er over, kan ta til deg en valp og glede deg over den :)

Skrevet

Føler virkelig med deg! Dyra våre er umistelige,de også.

Masse varme tanker og store trøsteklem fra

ShitDiddelyDo
Skrevet

Føler med deg. Blir jo litt som å avlive et familiemedlem. :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...