Gå til innhold

Cowboy-mote

Gjest litt cowboy...

Anbefalte innlegg

Gjest litt cowboy...
Skrevet

Disse cowboy-bootsene er jo ganske kule. Har sett noen som er på tilbud nå, er de på god vei "ut", eller er de fremdeles på mote? Har sigøyner-stilen tatt litt mer over??

Kanskje litt dumt å kjøpe cowboy-boots nå, hvis de er ute?

Skrevet

Jeg har funnet frem mine sikkert 18 år gamle cowboy-boots og er inne i motebildet for første gang! :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg har funnet frem mine sikkert 18 år gamle cowboy-boots og er inne i motebildet for første gang! :o)

Jeg har aldri hatt cowboyboots!:( Kanskje jeg må kjøpe noen?:)

Skrevet

Jeg har aldri hatt cowboyboots!:( Kanskje jeg må kjøpe noen?:)

samme her!

Skrevet

Det begynner vel å bli litt ut selv om det stadig dukker opp nye modeller som er preget av cowboystilen. I mitt hode i alle fall. :)

Gjest cowboy-laila
Skrevet

Søren, jeg rakk å kaste mine jeg, så jeg måtte ut å kjøpe nye :o).

Skrevet

ikke vanskelig å finne ut om ting er ute eller inne

om Eurosko har skoene er de ute

om Dressmann har klærne er de ute

verre er det ikke :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selv synes jeg cowboyhatt er kult.

Men det er faen døtte meg mye rar mote å se om dagen. Disse fryktelige kamuflasjebuksene haugevis av jenter nedverdiger seg til å gå i om dagen, ligner ikke faen på flatmark. Spesielt ille er det når en ser godt voksne jenter kle seg i dem.

Cowboystøvler, cowboyhatt og seksskyter har vel derimot alltid vært inn.

Skrevet

Uff - er cowboyboots kommet igjen? Jeg gikk med det når jeg var 16-17. Så gikk jeg over til MC-boots i et par år, før jeg fant ut hvor upraktisk og litt vel "rocka" det var å gå i boots i det hele tatt.

"..........................................."

Skrevet

Selv synes jeg cowboyhatt er kult.

Men det er faen døtte meg mye rar mote å se om dagen. Disse fryktelige kamuflasjebuksene haugevis av jenter nedverdiger seg til å gå i om dagen, ligner ikke faen på flatmark. Spesielt ille er det når en ser godt voksne jenter kle seg i dem.

Cowboystøvler, cowboyhatt og seksskyter har vel derimot alltid vært inn.

Har både cowboyboots og cowboyhatt jeg. :o) Bootsene er ikke av de prangende og hatten brukes kun på tur i marka da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...