favn Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Clive Owen hadde jo vært perfekt (ref. BMW-filmene). Ellers er jeg helt enig med dem som mener Bond er utdatert anyway. Clive Owen er et veldig godt forslag, han ville vært perfekt i rollen. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Clive Owen er et veldig godt forslag, han ville vært perfekt i rollen. Uff, enda en sukkerklomp. Da foreslår jeg Per Christian Ellefsen, ærlig talt:-7 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Clive Owen er et veldig godt forslag, han ville vært perfekt i rollen. ...da tror jeg nesten jeg også skulle giddet å gå og se en James Bond film. 0 Siter
favn Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Uff, enda en sukkerklomp. Da foreslår jeg Per Christian Ellefsen, ærlig talt:-7 Han som spiller Elling? Sikkert grei og ren og mye annet fint, men dessverre passer han ikke som Bond, James Bond. 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Han som spiller Elling? Sikkert grei og ren og mye annet fint, men dessverre passer han ikke som Bond, James Bond. Ironi, for en skjelden gang:-/ 0 Siter
morsan Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Pierce er en søtnos i ansiktet. Men er ei "spekesild". Jentene mine har mer kjøtt på skuldrene enn han. Se her: http://www.accuratefitness.com/images/gunnar%20røssbø.jpg og fyren er i tilegg Norsk;) Not my cup of tea, for å si det mildt! ;-) 0 Siter
favn Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Pierce er en søtnos i ansiktet. Men er ei "spekesild". Jentene mine har mer kjøtt på skuldrene enn han. Se her: http://www.accuratefitness.com/images/gunnar%20røssbø.jpg og fyren er i tilegg Norsk;) Grusomt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Kanskje James Bond kunne reddet seg litt hvis de valgte en skuespiller så til de grader ulik Sean Connery at det ble litt artig. F.eks. Gollum. 0 Siter
flisa Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Kanskje James Bond kunne reddet seg litt hvis de valgte en skuespiller så til de grader ulik Sean Connery at det ble litt artig. F.eks. Gollum. JA! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.