Gå til innhold

NEI! Amy aborterte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes alt bare blir trist jeg. det neste er vel at hun slår opp med David også.. Kanskje hun tar selvmord eller selvmordsforsøk i slutten av episoden?

Skrevet

synes alt bare blir trist jeg. det neste er vel at hun slår opp med David også.. Kanskje hun tar selvmord eller selvmordsforsøk i slutten av episoden?

Nei, nei. Det skjer nok ikke.

At det blir slutt med David er nok ikke så lenge før kanskje...

Gjest trist iaktager
Skrevet

Det triste er jo at folk følelsesmessig berøres av om en rollefigur på tv gjør ditt eller datt.

Skrevet

Nei, nei. Det skjer nok ikke.

At det blir slutt med David er nok ikke så lenge før kanskje...

Og så blir hun sammen med Bruce, tror jeg da...

Skrevet

Det triste er jo at folk følelsesmessig berøres av om en rollefigur på tv gjør ditt eller datt.

Ja, det er grusomt.

Skrevet

Hvem er Amy??

Judging Amy... Tirsdager 21.45 på tv2.

Skrevet

Det lå jo i kortene hele tiden.

Ellers ville hun jo flyttet ut fra morens hus, og hele grunnlaget for serien ville bli forrykket.

Skrevet

Tror jammen jeg må ringe kompisen min som er Amy-fan...Han er nok knust av sorg nå...

Skrevet

Det lå jo i kortene hele tiden.

Ellers ville hun jo flyttet ut fra morens hus, og hele grunnlaget for serien ville bli forrykket.

Jommen de hadde jo kjøpt hus! Skulle jo flytte! Hmm..

Skrevet

Jommen de hadde jo kjøpt hus! Skulle jo flytte! Hmm..

Ja, men det passer jo dårlig i serien, kjøkkenet i huset til mor er jo veldig sentralt. Passer dårlig at hun flytter ut derfra...:-)

Skrevet

Hæææ??......Amy???....abort??

Skjønner ikke bæra...Sikkert noe som ikke har skjedd i virkeligheten.

Skrevet

Jeg har hele tiden tenkt at de måtte "kvitte seg med" den ungen på en eller annen måte. Det oser jo ut av hele serien at det blir Amy og Bruce til slutt... :-)

Skrevet

Når jeg så overskriften på "100 nyeste" var jeg overbevist om at du omtalte et dol-nick fra "ufrivillig barnløs" som det hadde gått galt for.

Så jeg ilte til for å delta med trøst - og så var det bare på film!

Gjest Sabeltanna
Skrevet

Og så blir hun sammen med Bruce, tror jeg da...

Satt å snufsa da jeg så serien i går.Men er hun ikke gravid på ekte? Trodde det var derfor de hadde lagt inn en graviditet i serie????

Skrevet

Satt å snufsa da jeg så serien i går.Men er hun ikke gravid på ekte? Trodde det var derfor de hadde lagt inn en graviditet i serie????

Tydeligvis ikke denne gang. Hun har jo ikke vært synlig gravid engang, så dette har nok vært skrevet inn lang tid i forveien.

Skrevet

Vel, jeg er nå enig med de andre her som sier at det nok snart er finito med David ihvertfall.

Og så ender hun opp med Bruce. :-D

Klart det må bli sånn!

hehe det er jo det alle venter på ;)

Skrevet

Vel, jeg er nå enig med de andre her som sier at det nok snart er finito med David ihvertfall.

Og så ender hun opp med Bruce. :-D

Klart det må bli sånn!

hehe det er jo det alle venter på ;)

(Jeg vet hva som skjer *thi hi* Har juksa littegranne) (Sier selvsagt ingenting)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...