Gå til innhold

Dumme Telehor :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jo snart halve internett nede på grunn av at Telehor ikke klarer å få systemet til å kjøre som det skal :(

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som sitter og banner.

Tror de skal få seg en telefon snart, her i huset detter internett ned ca en gang i døgnet, og vi må gå de lange tre meterne bort og restarte alt før det funker igjen. Skikkelig irriterende. Skjer stort sett alltid mellom ni og ti på kvelden.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som sitter og banner.

Tror de skal få seg en telefon snart, her i huset detter internett ned ca en gang i døgnet, og vi må gå de lange tre meterne bort og restarte alt før det funker igjen. Skikkelig irriterende. Skjer stort sett alltid mellom ni og ti på kvelden.

Her har det vært helt "på trynet" i hele kveld. Sider som http://www.PayPal.com er umulig å få kontakt med, og online spill som Call Of Duty fungerer heller ikke :-(

Skrevet

Her har det vært helt "på trynet" i hele kveld. Sider som http://www.PayPal.com er umulig å få kontakt med, og online spill som Call Of Duty fungerer heller ikke :-(

Samboeren min som sitter klistra til World of Warcraft hele sovetida til babyen sitter og banner veldig høyt her iallefall.

Men det er iallefall god tv-kveld i dag da. ;)

Skrevet

Telenor ja... makan til dritt.

var uten internett fra fredag formiddag til langt utpå søndagen. ringte og fikk til svar at det var et el annet kort som skulle byttes, og dermed ville internett være ustabil i helga...

men internetten detter ut stadig vekk her.. vurderer seriøst å bytte snart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...