Frøken eple Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Når kommer den årlige IQ-testen på NRK? 0 Siter
Ade|ina Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Den kommer ikke. PS. Prozak er både vanvittig mandig OG glup. Jeg har ikke alltid samme mening som Prozak, men vi har en felles tankegang oppe i hodet. Han har fine mandige øyne. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Den kommer ikke. PS. Prozak er både vanvittig mandig OG glup. Jeg har ikke alltid samme mening som Prozak, men vi har en felles tankegang oppe i hodet. Han har fine mandige øyne. Okei... hva har NRK's IQ-test med Prozak å gjøre? 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Okei... hva har NRK's IQ-test med Prozak å gjøre? Det var jeg som laget den :-) ":..................................." 0 Siter
Frøken eple Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 Det var jeg som laget den :-) ":..................................." Vaaar det? Lag en ny! Det var moro! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.