Gjest Vasker og dusjer og støvsuger og Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 sier Gro Dahle.Hun sier også at hun ikke ser seg i speilet eller dusjer om morgenen, eller vasker huset særlig ofte......Jeg er litt sjokka.Men du verden så befriende det må være, å bare drite i det. 0 Siter
Gjest Vasker og dusjer og støvsuger og Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hvem er Gro Dahle? Hun er forfatter.Lager de beste barnebøkene i Norge 0 Siter
Aryane Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Befriende? Nei fysj.....jeg hadde aldri følt meg vel om jeg ikke hadde dusjet hver dag eller har det rent og pent i huset. Du får se Ekstremt urenslig på TVN i kveld, det handler om en på 30 som ikke har vasket håret siden han var i tenårene. Jeg begynner å klø bare ved tanken.... 0 Siter
Osiris Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 jeg syns det høres litt ekkelt ut, selv om jeg vet at vi dusjer alt for ofte 0 Siter
flisa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hun er en dust - og tjener penger på det attpåtil. 0 Siter
flisa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hun er forfatter.Lager de beste barnebøkene i Norge en fryktelig ekkel dame -mine barn får ikke lese hennes bøker 0 Siter
Mirabell Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hun er forfatter.Lager de beste barnebøkene i Norge Hva slags barnebøker lager hun? Kan du nevne noen boktitler? 0 Siter
laban Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hva slags barnebøker lager hun? Kan du nevne noen boktitler? Simon og Kaia-bøkene, f.eks. Simon og Kaia kler på seg Den helt vidunderlige grisen Nøffi 0 Siter
Gjest Vasker og dusjer og støvsuger og Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hva slags barnebøker lager hun? Kan du nevne noen boktitler? Sinna mann, Bak mumme bor Moni, Djeveltanna..........Knallbra:) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Æsj. Jaja, kanskje hun ikke omgås folk da. Hadde en i min omgivelse ikke vasket håret på tre uker hadde jeg nok stilt et forsiktig spørsmål ja. Dypt deprimerte folk blir slurvete med egen hygiene. 0 Siter
Kvinna Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Sinna mann, Bak mumme bor Moni, Djeveltanna..........Knallbra:) Og ikke minst "Snill"! Flotte, detaljerte tegninger i bøkene også! 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Og ikke minst "Snill"! Flotte, detaljerte tegninger i bøkene også! Mener å huske at det er hennes mann som er illustratør. En av Nyhus-brødrene (tvillinger??) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Har du link? *nysgjerrig* Tre uker uten hårvask høres litt i overkant ekkelt ut. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Mener å huske at det er hennes mann som er illustratør. En av Nyhus-brødrene (tvillinger??) Det stemmer. De er illustratører begge to. 0 Siter
Kvinna Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Mener å huske at det er hennes mann som er illustratør. En av Nyhus-brødrene (tvillinger??) Mm...stemmer det... En av brødrene har også teget "Sabeltann"-greiene tror jeg! 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Mm...stemmer det... En av brødrene har også teget "Sabeltann"-greiene tror jeg! Svein Nyhus er gift med Gro Dahle. Egil Nyhus er tvillingbroren og har bl a illsutrert Sabeltann! *S* http://www.gyldendal.no/Search/person.asp?person=1168 http://no.wikipedia.org/wiki/Egil_Nyhus 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Synes ikke det høres noe befriende ut. Hadde blitt deppa av det, tror jeg. 0 Siter
Babette Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hvis hun heller ikke har dusjet på 3 uker, begynner det å bli ille. Men kanskje hun dusjer om ettermiddagen og kvelden, og at dette bare var en talemåte? Man må da klø skikkelig i hodebunnen hvis man går så lenge uten hårvask. Men fett blir nok ikke håret. Bare svett, og det er minst like ille. Uvasket hår lukter ikke godt. Kanskje hun bare sier dette for tull. 0 Siter
Gjest så det er mulig. Håret blir vant Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Har en venn som ikke vasker håret hver uke, kanskje så sjelden som hver 3. Et veldig oppegående og sosialt menneske! Og, håret ser ikke fett ut. Han lukter heller ikke ubehagelig. Er hygiensik... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.