Gå til innhold

Ikke vasket håret på 3 uker

Gjest Vasker og dusjer og støvsuger og

Anbefalte innlegg

Skrevet

en fryktelig ekkel dame -mine barn får ikke lese hennes bøker :)

Jeg synes også hun er noe snodig, men vi har lest en del av bøkene hennes da. :o)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pip

8

• flisa

6

• morsan

5

• Frøken eple

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Æsj. Ikke at vi trenger å dusje og vaske håret hver dag egentlig, men tre uker?? Jeg hadde ikke tatt i kjæresten om han ikke hadde vasket håret på 3 uker gitt...

Skrevet

Hvis hun heller ikke har dusjet på 3 uker, begynner det å bli ille. Men kanskje hun dusjer om ettermiddagen og kvelden, og at dette bare var en talemåte?

Man må da klø skikkelig i hodebunnen hvis man går så lenge uten hårvask. Men fett blir nok ikke håret. Bare svett, og det er minst like ille. Uvasket hår lukter ikke godt.

Kanskje hun bare sier dette for tull.

"Man må da klø skikkelig i hodebunnen hvis man går så lenge uten hårvask."

Ja, men det gjelder kanskje bare oss som er vant med å vaske håret adskillig oftere? Skulle tro at kroppen "venner" seg til å bli vasket sjeldnere - så også hodebunnen.

skorpionfisken
Skrevet

Har en venn som ikke vasker håret hver uke, kanskje så sjelden som hver 3.

Et veldig oppegående og sosialt menneske! Og, håret ser ikke fett ut. Han lukter heller ikke ubehagelig. Er hygiensik...

Er du helt oppi ham da? Sånn som en kjæreste eller ektefelle ville vært?

Det er klart det er uhygienisk selv om det ikke ser fett ut eller lukter ille. Tenk på all luftforurensning, matos, røyk og annet som samler seg oppi dotten.

Det går ikke ann å si at folk som vasker håret hver tredje uke er hygienisk.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg synes også hun er noe snodig, men vi har lest en del av bøkene hennes da. :o)

Jeg kjenner dem, jeg da.

Det er nok litt overdrivelse i det med tre uker, men ikke så mye, tror jeg. Det er et slags prinsipp for henne, tror jeg. At man ikke skal bry seg for mye om hva andre syns. Hun lukter ikke. Det gjør ikke de to herrene, heller. Lukter kanskje litt mer menneske og litt mindre "reint".

Hun er en veldig søt og trivelig og forståelsesfull person, de to tvillingene også.

Og hun og Svein Nyhus skriver jo veldig godt, foruten at Svein er en av landets beste tegnere.

Litt overbærenhet for kunstnere her, da.

Skrevet

en fryktelig ekkel dame -mine barn får ikke lese hennes bøker :)

MEner du det?

JEg elsker bak Mumme bor Moni.

Skrevet

Gro Dahle er ganske orginal på en del punkter, men utrolig hyggelig og positiv! Man blir alltid superglad av å møte på henne.

Dessuten blir man vel litt spesiell med en så kunstnerisk sjel?

:o)

Skrevet

MEner du det?

JEg elsker bak Mumme bor Moni.

Ja, og Simon og Kaia bøkene, de er mye mindre "kompliserte" enn de andre, og veldig, veldig fine. Synes jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ille ut. Men jeg vet ikke hetl om jeg tar det for god fisk. Før også så har hun jo sagt lignende ting bare for gøy. Da gjaldt det hvor lenge hun ammet barna sine.

Skrevet

Svein Nyhus har også illustrert Marthas bok "hvorfor de kongelige ikke går med krone"

Også lager han nydelige teskter selv også.

Skrevet

Jeg kjenner dem, jeg da.

Det er nok litt overdrivelse i det med tre uker, men ikke så mye, tror jeg. Det er et slags prinsipp for henne, tror jeg. At man ikke skal bry seg for mye om hva andre syns. Hun lukter ikke. Det gjør ikke de to herrene, heller. Lukter kanskje litt mer menneske og litt mindre "reint".

Hun er en veldig søt og trivelig og forståelsesfull person, de to tvillingene også.

Og hun og Svein Nyhus skriver jo veldig godt, foruten at Svein er en av landets beste tegnere.

Litt overbærenhet for kunstnere her, da.

Godt det var noen som var enige med meg.

Jeg har en veldig bra historie om henne, men utleverer meg selv litt mye om jeg skriver den her ;o) Poenget er at hun er et fantastisk menneske.

Synes

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ille ut. Men jeg vet ikke hetl om jeg tar det for god fisk. Før også så har hun jo sagt lignende ting bare for gøy. Da gjaldt det hvor lenge hun ammet barna sine.

mener du at det med amming ble sagt bare for gøy??

Jeg husker da vitterlig en avisartikkel med henne der et bilde viste henne midt i dobbeltsenga, med en unge på hver pupp (ca 4-6 år), mens 7-8-åringen og far i huset lå i utkanten og var altså definert til å være utenfor den krets som hadde adgang til mors pupper! ;-)

Hvis dette bare var spøk så fikk hun altså barna sine til å stille opp på bilder - ?

Skrevet

mener du at det med amming ble sagt bare for gøy??

Jeg husker da vitterlig en avisartikkel med henne der et bilde viste henne midt i dobbeltsenga, med en unge på hver pupp (ca 4-6 år), mens 7-8-åringen og far i huset lå i utkanten og var altså definert til å være utenfor den krets som hadde adgang til mors pupper! ;-)

Hvis dette bare var spøk så fikk hun altså barna sine til å stille opp på bilder - ?

Ja, senere sa hun at det bare hadde vært et "stunt". Det var vel for å leke med tabuer kanskje?

_Det_ funka i så fall bra!

Skrevet

Ja, senere sa hun at det bare hadde vært et "stunt". Det var vel for å leke med tabuer kanskje?

_Det_ funka i så fall bra!

Men hva er løgnen? Ammingen eller at hun etterpå sa det var et stunt? ;-)

Er litt rart å få en ca 6 år gammel unge til å gå med på å bli fotografert mens han tilsynelatende får pupp..... ;-) Både rart å overtale ungen til å bli med på dette, rart at ungen ikke sa noe som avslørte det hele mens journalisten var der, og rart at ungen i det hele tatt ikke reagerer på å bli stilt opp på et bilde på den måten der.

Skrevet

Men hva er løgnen? Ammingen eller at hun etterpå sa det var et stunt? ;-)

Er litt rart å få en ca 6 år gammel unge til å gå med på å bli fotografert mens han tilsynelatende får pupp..... ;-) Både rart å overtale ungen til å bli med på dette, rart at ungen ikke sa noe som avslørte det hele mens journalisten var der, og rart at ungen i det hele tatt ikke reagerer på å bli stilt opp på et bilde på den måten der.

Si det.

Skrevet

Gro Dahle er ganske orginal på en del punkter, men utrolig hyggelig og positiv! Man blir alltid superglad av å møte på henne.

Dessuten blir man vel litt spesiell med en så kunstnerisk sjel?

:o)

Jeg har veldig sansen for henne jeg,men det var bare dette håret jeg hengte meg oppi.Samma det, hun skriver knallbra:))

Skrevet

Har du link?

*nysgjerrig*

Tre uker uten hårvask høres litt i overkant ekkelt ut.

Det sto i vg,lørdag eller søndag........Noe med " hva hadde livet vært uten bøker......."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...