Gå til innhold

Ikke vasket håret på 3 uker

Gjest Vasker og dusjer og støvsuger og

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra ei som har morsmelk i vaffelrøra og to dobbeltsenger satt sammen med hele familien oppi blir jeg ikke overrasket over noe :o)

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pip

8

• flisa

6

• morsan

5

• Frøken eple

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

MEner du det?

JEg elsker bak Mumme bor Moni.

mener ikke det :)

Skrevet

Men hva er løgnen? Ammingen eller at hun etterpå sa det var et stunt? ;-)

Er litt rart å få en ca 6 år gammel unge til å gå med på å bli fotografert mens han tilsynelatende får pupp..... ;-) Både rart å overtale ungen til å bli med på dette, rart at ungen ikke sa noe som avslørte det hele mens journalisten var der, og rart at ungen i det hele tatt ikke reagerer på å bli stilt opp på et bilde på den måten der.

kvalmt

Skrevet

Jeg er så gammel at jeg ikke vasker håret hver dag (i min ungdom var det jo veldig tungvint med hårvask, uten dusj, bad og varmt vann). Men går jeg mer enn 3-4 dager uten hårvask, ser håret veldig fettt og ekkelt ut. Har jeg nylig tatt permanent går det bedre.

Skrevet

mener ikke det :)

Hm.... mener ikke at barna ikke skal lese bøkene, eller at du ikke liker som, eller mener hva eller ei?

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja, senere sa hun at det bare hadde vært et "stunt". Det var vel for å leke med tabuer kanskje?

_Det_ funka i så fall bra!

Stakkars unger.. Kan ikke være lett å ha en mor som skal bryte alle tabuer offentlig.

fei1365380229
Skrevet

Stakkars unger.. Kan ikke være lett å ha en mor som skal bryte alle tabuer offentlig.

Det virker som om disse ungene klarer seg bra. Kreative er de også, lager film og greier!

Skrevet

Hm.... mener ikke at barna ikke skal lese bøkene, eller at du ikke liker som, eller mener hva eller ei?

Jeg bare tulla! - med alt - derfor smiley! :)

Skrevet

Jeg bare tulla! - med alt - derfor smiley! :)

Men dette er da altfor viktig til å tulle med!!!!!!

:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...