Cumbria Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Fra ei som har morsmelk i vaffelrøra og to dobbeltsenger satt sammen med hele familien oppi blir jeg ikke overrasket over noe ) 0 Siter
flisa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 MEner du det? JEg elsker bak Mumme bor Moni. mener ikke det 0 Siter
flisa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Men hva er løgnen? Ammingen eller at hun etterpå sa det var et stunt? ;-) Er litt rart å få en ca 6 år gammel unge til å gå med på å bli fotografert mens han tilsynelatende får pupp..... ;-) Både rart å overtale ungen til å bli med på dette, rart at ungen ikke sa noe som avslørte det hele mens journalisten var der, og rart at ungen i det hele tatt ikke reagerer på å bli stilt opp på et bilde på den måten der. kvalmt 0 Siter
flisa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Svein Nyhus er gift med Gro Dahle. Egil Nyhus er tvillingbroren og har bl a illsutrert Sabeltann! *S* http://www.gyldendal.no/Search/person.asp?person=1168 http://no.wikipedia.org/wiki/Egil_Nyhus Svein Nyhus ligner veldig på sin kone! 0 Siter
fresja Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg er så gammel at jeg ikke vasker håret hver dag (i min ungdom var det jo veldig tungvint med hårvask, uten dusj, bad og varmt vann). Men går jeg mer enn 3-4 dager uten hårvask, ser håret veldig fettt og ekkelt ut. Har jeg nylig tatt permanent går det bedre. 0 Siter
pip Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 mener ikke det Hm.... mener ikke at barna ikke skal lese bøkene, eller at du ikke liker som, eller mener hva eller ei? 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ja, senere sa hun at det bare hadde vært et "stunt". Det var vel for å leke med tabuer kanskje? _Det_ funka i så fall bra! Stakkars unger.. Kan ikke være lett å ha en mor som skal bryte alle tabuer offentlig. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Stakkars unger.. Kan ikke være lett å ha en mor som skal bryte alle tabuer offentlig. Det virker som om disse ungene klarer seg bra. Kreative er de også, lager film og greier! 0 Siter
flisa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hm.... mener ikke at barna ikke skal lese bøkene, eller at du ikke liker som, eller mener hva eller ei? Jeg bare tulla! - med alt - derfor smiley! 0 Siter
pip Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg bare tulla! - med alt - derfor smiley! Men dette er da altfor viktig til å tulle med!!!!!! :-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.