Gå til innhold

Rense ut all dritt

Anbefalte innlegg

Gjest Ny kropp
Skrevet

Finnes det en renssekur som VIRKER, der man kan få ut all gift, dritt, møkk av kroppen.

Eller er det bare VANN som funker?

Skrevet

Kroppen er selvrensende. Vann er supert. Å redusere inntak av "gift og dritt og møkk"...

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Grønnleireterapi. Evt. sammen med lymfedrenasje. Det funker faktisk, og jeg "tror ikke på alt mulig", snakker her om egen erfaring.

Hvis du ringer BioMedius Akademiet i Oslo kan de fortelle deg hvor du får tak i leire.

Gjest papirtiger
Skrevet

Kroppen er selvrensende. Vann er supert. Å redusere inntak av "gift og dritt og møkk"...

Mm... Og hvordan renser man egentlig leveren uten at stoffene kommer ut i kroppen igjen, for så å komme tilbake til leveren igjen? Hehe..

Skrevet

"Kroppen er selvrensende. Vann er supert."

Det er sant. Men noen ganger trenger den et spark bak.

"..........................................."

Skrevet

Grønnleireterapi. Evt. sammen med lymfedrenasje. Det funker faktisk, og jeg "tror ikke på alt mulig", snakker her om egen erfaring.

Hvis du ringer BioMedius Akademiet i Oslo kan de fortelle deg hvor du får tak i leire.

Jøss!

Jeg er imponert!

Forrige gang jeg hørte om grønnleire, var det som en kur for fotvorter!

Utrolig hvor anvendelige udokumentert medisin er. Det fikser alt, fordi man stiller ingen krav til dokumentasjon.

Alle andre kaller slikt for bedrageri.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Tonidren, kjøpt på helsekosten.

Brukte den i to uker, var egentlig bare nygjerrig på om det kunne ha noe for seg. Og jeg merket garantert forskjell! Ble piggere, lettere i kroppen, mer energi. Anbefales!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jøss!

Jeg er imponert!

Forrige gang jeg hørte om grønnleire, var det som en kur for fotvorter!

Utrolig hvor anvendelige udokumentert medisin er. Det fikser alt, fordi man stiller ingen krav til dokumentasjon.

Alle andre kaller slikt for bedrageri.

Med vennlig hilsen

Vet ikke helt om det er meningen at jeg skal lese innlegget ditt med ironi, eller?

Poenget med grønnleire er at den "suger" til seg slagg (hva annet den suger til seg skal jeg ikke uttale meg om, men jeg regner med at virkestoffene i leiren ikke ser forskjell på slagg og ikke-slagg...)

Dette kan man prøve ut ved å sette et glass med vann + en teskje leirepulver utildekket i kjøleskapet over natten. Leiren suger da til seg smaken av alt du har i kjøleskapet, og vil selvfølgelig ikke smake særlig godt. Neste dag kan man prøve med et glass man har husket å dekke til, stor forskjell!

Selv er jeg forsiktig med å fortelle hvor fantastisk alternative behandlingsformer er, men leiren har imponert meg mange ganger (hos meg selv og andre). Selvfølgelig kan det være bare tilfeldigheter, og det har jo skjedd at et problem forsøkt behandlet med leire ikke har blitt bedre, men ved "slaggoppsamling" tror jeg selv at grønnleiren gjør underverker ;O)

Skrevet

Vet ikke helt om det er meningen at jeg skal lese innlegget ditt med ironi, eller?

Poenget med grønnleire er at den "suger" til seg slagg (hva annet den suger til seg skal jeg ikke uttale meg om, men jeg regner med at virkestoffene i leiren ikke ser forskjell på slagg og ikke-slagg...)

Dette kan man prøve ut ved å sette et glass med vann + en teskje leirepulver utildekket i kjøleskapet over natten. Leiren suger da til seg smaken av alt du har i kjøleskapet, og vil selvfølgelig ikke smake særlig godt. Neste dag kan man prøve med et glass man har husket å dekke til, stor forskjell!

Selv er jeg forsiktig med å fortelle hvor fantastisk alternative behandlingsformer er, men leiren har imponert meg mange ganger (hos meg selv og andre). Selvfølgelig kan det være bare tilfeldigheter, og det har jo skjedd at et problem forsøkt behandlet med leire ikke har blitt bedre, men ved "slaggoppsamling" tror jeg selv at grønnleiren gjør underverker ;O)

Jo, jeg er ironisk.

Problemet er faktisk ikke om det er "grønnleire" eller noe annet, men at man ikke har noen krav til dokumentasjon på at dette fungerer slik det skal. Og da mener jeg ikke bare at "det suger til seg slagg", men at man faktisk blir bedre av å få slaggen suget ut! :-)

Det burde være samme krav til dokumentasjon som hvis det var paracet. Videre, samme krav til at grønnleire faktisk ikke er helseskadelig. Slik som for annen medisin.

Med vennlig hilsen

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jo, jeg er ironisk.

Problemet er faktisk ikke om det er "grønnleire" eller noe annet, men at man ikke har noen krav til dokumentasjon på at dette fungerer slik det skal. Og da mener jeg ikke bare at "det suger til seg slagg", men at man faktisk blir bedre av å få slaggen suget ut! :-)

Det burde være samme krav til dokumentasjon som hvis det var paracet. Videre, samme krav til at grønnleire faktisk ikke er helseskadelig. Slik som for annen medisin.

Med vennlig hilsen

"Det burde være samme krav til dokumentasjon som hvis det var paracet. Videre, samme krav til at grønnleire faktisk ikke er helseskadelig. Slik som for annen medisin."

Det er jeg selvfølgelig enig i, og jeg ville aldri som terapaut funnet på å si til en kunde at dette vil gjøre deg frisk, og det finnes ingen bivirkninger. Men som en person til en annen kan jeg si at dette fungerte for meg, det går an å prøve.

Ellers synes jeg det er synd at man ikke investerer mer i å finne ut av alternative behandlingsmåter, nettopp for å skaffe den dokumentasjonen som skal til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...