Gå til innhold

Hotell å anbefale på Alcudia???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på et hotellanlegg som de kan anbefale??? Barna vil være 3,5 og 8 når vi reiser.

Skrevet

Jeg anbefaler Las Piramides om dere vil ha god plass og styre dere selv, og alcudia Garden om dere vil bo med aircondition og svære hage med svømmebasseng.

Skrevet

Vi har bare erfaringer fra Viva Bahia Garden, og har likt oss svært godt der. Vi har reist med Saga.

Skrevet

Var på "Alcudia pins" nå i sommer. Flott hotell,stort badeanlegg og ca 50 m til stranden.

Masse bra underholdning om kveldene for barn og voksne.

Var skeptisk før vi dro,da det sto mye negativt om hotellet på noen engelske sider.

Men fikk et utrolig positivt inntrykk av hotellet og folkene som jobbet der.

Drar gjerne tilbake dit.

http://images.google.com/images?q=alcudia%20pins

Skrevet

Vi reiste med Saga solreiser og bodde på et hotell som heter Dunas Park.

Vi har barn på 7 og 11, og vi trivdes kjempegodt alle fire.

Stort bassengområde, delvis under palmer om sola skulle bli for sterk, og gikk vi over en liten sandvoll kom vi på den fantastiske stranda. (Hotellet har også innebasseng).

De hadde uterestaurant (og en svær inne om været mot formodning skulle jage en inn) med fast/lik underholdning for barna hver kveld kl 20, og varierte show (mange av høy kvalitet) for de voksne etterpå. Ikke en kveld med det samme på de to ukene vi var der.

Absolutt å anbefale.

http://www.solreiser.no/hotel/hotel.aspx?DESTCD=PMI&RESCD=ACU&PRODCD=ALL&CTRYCD=ES&HOTCD=PARK

Skrevet

Jeg anbefaler Las Piramides om dere vil ha god plass og styre dere selv, og alcudia Garden om dere vil bo med aircondition og svære hage med svømmebasseng.

Alcudia garden er fint

Skrevet

Alcudia garden er fint

...men ikke noe hyggelig i forhold til Las Piramides,,,men det er jo en smakssak :-)

Skrevet

Vi var på Princesa eller noe. Reiste med Ving. Syntes kanskje de kunne spandert et malingstrøk til her og der, men det la jeg bare merke til første dagen. Men jeg syntes hotellet var fint da det ikke var for stort, bare familiehotell virket det som med bare familier, og det var ikke så høyt med tanke på brann og sånn. Også kunne man gå over hagen til det høye hotellet og spise frokost etc. Kjempekjekt at man ikke betalte for barna når man spiste på hotellet, da blir de tjo litt rimeligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...