Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men viften går liksom på fullt hele tiden. Maskinen er forholdsvis ny, og jeg har fjernet støv med jevne mellomrom.

Når jeg slår på maskinen er den stille,men med det samme jeg starter et program/går på nett begynner den å bråke.

Kan noen gi meg en ide om hva det kan være, og hva jeg kan gjøre, er det en garantisak eller? Kjøpte den i Oslo og de frister lite å dra hele greien med seg på fly.

Skrevet

Har egenhendig funnet ut at det er den ene viften som bråker *STOLT*, men hvorfor gjør den det? Den har ikke bråkt sånn før. Betyr det at den er i ferd med å ryke? Hvor lang levetid har en sånn vifte? Makinen er ca 1/2 år gammel.

Hvis den må skiftes....er det noe en som er litt grønn når det gjelder tekniske finesser, kan klare selv?

Skrevet

Har egenhendig funnet ut at det er den ene viften som bråker *STOLT*, men hvorfor gjør den det? Den har ikke bråkt sånn før. Betyr det at den er i ferd med å ryke? Hvor lang levetid har en sånn vifte? Makinen er ca 1/2 år gammel.

Hvis den må skiftes....er det noe en som er litt grønn når det gjelder tekniske finesser, kan klare selv?

En vifte som begynner å bråke mer enn vanlig står i fare for å ryke, ja (kulelagrene går i stykker. f.eks).

Å skifte den er sannsynligvis null problem. Det er bare å løsne den, koble den fra og sette inn en ny en.

"..........................................."

Skrevet

Du kan be de sende en ny vifte i posten, dersom du klarer å forklare, og sannsynliggjøre at det er noe som går på garantien. :-)

Skrevet

Det kan være at den er full av støv og kun trenger en rengjøring.

Du burde uansett vurdere å kjøpe støysvake vifter, merkene papst og silenX er meget gode vifter. Jeg kan garantere deg at du vil høre forskjell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...