Gjest nøffnøff Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 neppe dette stakkars katie drømte om når hun fantaserte om sin kjære tom cruise: http://www.fedrelandsvennen.no/kultur/showbiz/article313709.ece mannen er jo blitt steingal. 0 Siter
Gjest utrolig hva journalistene får seg til å skrive ! Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ikke tro på alt du leser da !!! 0 Siter
laban Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg lurer på hvor mange i den "bevegelsen" som tar planlagte / "forhåndsbestilte" keisersnitt? Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder. 0 Siter
morsan Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ettersom de fleste av oss sikkert er født med en eller annen form for lyd fra våre mødre, er dette sikkert forklaringen på hvorfor verden er som den er! ;-) De gærne har det godt, og selv stortrives jeg! *S* 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ikke tro på alt du leser da !!! Nei men det er sant. Scientologene har det sånn. Det var noen år siden John Travolta ble far, og skrøt av at barnet ble født helt lydløst for å få de beste forutsetninger for resten av livet i riktig scientoligiånd. 0 Siter
KaVa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg lurer på hvor mange i den "bevegelsen" som tar planlagte / "forhåndsbestilte" keisersnitt? Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder. "Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder. " ---Kan det være samme kjønn som oppfant høye hæler ;-) 0 Siter
KaVa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 *he he he* Dersom mannen min hadde bedt meg om å være stille under fødselen, tror jeg muligens jeg ville tydd til vold! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 *Himler med øynene* De (=menn i scientologkirken) skulle jaggu fått prøve sjøl! 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg klarer ikke å synes synd på henne. Hun visst godt at hun gikk hen og ble gravid med en scientolog. Den sekten der er noe av det mest patetiske som finnes av slikt i dag. "............................................." 0 Siter
Gemini Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Det er flere dager siden jeg la ut link om det samme her... hehe 0 Siter
Frøken eple Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hm... var Tom Cruise til stede under adoptivbarnas fødsel? Ettersom han hevder de ble født uten en lyd? Og hva med han selv? Ble han født lydløst? 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hm... var Tom Cruise til stede under adoptivbarnas fødsel? Ettersom han hevder de ble født uten en lyd? Og hva med han selv? Ble han født lydløst? Selvfølgelig ble han ikke selv født lydløst. Han er jo beviset for sin påstand. De som er født i bråk blir sinnsyke, eller scientologer som det også kalles... 0 Siter
Frøken eple Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Ikke tro på alt du leser da !!! Journalistikk er fiffig. De har neppe pratet med Tom Cruise om dette, men det er ikke vanskelig å finne ut av synet til sekten for så å koble det til skuespilleren ettersom han er såpass aktiv i miljøet. Så løgn er det nok neppe, men man kan jo ta det med en liten klype salt. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Selvfølgelig ble han ikke selv født lydløst. Han er jo beviset for sin påstand. De som er født i bråk blir sinnsyke, eller scientologer som det også kalles... He, he. Det forklarer en hel del i mitt eget tilfelle også ;o) Neste gang jeg gjør noe dumt, skal jeg skylde på at min mor ikke klarte holde kjeft under fødselen. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Nei men det er sant. Scientologene har det sånn. Det var noen år siden John Travolta ble far, og skrøt av at barnet ble født helt lydløst for å få de beste forutsetninger for resten av livet i riktig scientoligiånd. Hæ? Dette må jo være tull vel? Ikke ytre lyder under fødsel, hva slags tortur er da ikke det? Har man det vondt må man jo få lov til å skrike av hjertens lyst. Barnet skriker jo like mye når det er på vei ut så det registrerer neppe at moren puster/peser/hyler i vei også... Nei vettu hva..det får da være grenser. 0 Siter
pip Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Der har vi forklaringen på hvorfor vi lever i en gal, gal verden! Hihi 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 "Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder. " ---Kan det være samme kjønn som oppfant høye hæler ;-) Pluss en hel haug med andre "praktiske" innretninger.............. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Men - finnes det noen forskning som disse psykopatene støtter seg til når de kommer med en slik påstand? "..........................................." 0 Siter
petter smart Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Men - finnes det noen forskning som disse psykopatene støtter seg til når de kommer med en slik påstand? "..........................................." Kanskje mødrene deres skrek seg hese under fødselen? 0 Siter
Gjest nøffnøff Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Hm... var Tom Cruise til stede under adoptivbarnas fødsel? Ettersom han hevder de ble født uten en lyd? Og hva med han selv? Ble han født lydløst? han ble nok ødt med høy desibel. meget høy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.