Gå til innhold

syke folk!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig hva journalistene får seg til å skrive !
Skrevet

Ikke tro på alt du leser da !!!

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange i den "bevegelsen" som tar planlagte / "forhåndsbestilte" keisersnitt?

Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder.

Skrevet

Ettersom de fleste av oss sikkert er født med en eller annen form for lyd fra våre mødre, er dette sikkert forklaringen på hvorfor verden er som den er! ;-)

De gærne har det godt, og selv stortrives jeg! *S*

skorpionfisken
Skrevet

Nei men det er sant. Scientologene har det sånn. Det var noen år siden John Travolta ble far, og skrøt av at barnet ble født helt lydløst for å få de beste forutsetninger for resten av livet i riktig scientoligiånd.

Skrevet

Jeg lurer på hvor mange i den "bevegelsen" som tar planlagte / "forhåndsbestilte" keisersnitt?

Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder.

"Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder. "

---Kan det være samme kjønn som oppfant høye hæler ;-)

Skrevet

*he he he* Dersom mannen min hadde bedt meg om å være stille under fødselen, tror jeg muligens jeg ville tydd til vold! ;-)

Skrevet

*Himler med øynene* De (=menn i scientologkirken) skulle jaggu fått prøve sjøl!

Skrevet

Jeg klarer ikke å synes synd på henne. Hun visst godt at hun gikk hen og ble gravid med en scientolog. Den sekten der er noe av det mest patetiske som finnes av slikt i dag.

"............................................."

Skrevet

Det er flere dager siden jeg la ut link om det samme her... hehe

Skrevet

Hm... var Tom Cruise til stede under adoptivbarnas fødsel? Ettersom han hevder de ble født uten en lyd? Og hva med han selv? Ble han født lydløst?

skorpionfisken
Skrevet

Hm... var Tom Cruise til stede under adoptivbarnas fødsel? Ettersom han hevder de ble født uten en lyd? Og hva med han selv? Ble han født lydløst?

Selvfølgelig ble han ikke selv født lydløst. Han er jo beviset for sin påstand.

De som er født i bråk blir sinnsyke, eller scientologer som det også kalles...

Skrevet

Journalistikk er fiffig. De har neppe pratet med Tom Cruise om dette, men det er ikke vanskelig å finne ut av synet til sekten for så å koble det til skuespilleren ettersom han er såpass aktiv i miljøet.

Så løgn er det nok neppe, men man kan jo ta det med en liten klype salt.

Skrevet

Selvfølgelig ble han ikke selv født lydløst. Han er jo beviset for sin påstand.

De som er født i bråk blir sinnsyke, eller scientologer som det også kalles...

He, he. Det forklarer en hel del i mitt eget tilfelle også ;o) Neste gang jeg gjør noe dumt, skal jeg skylde på at min mor ikke klarte holde kjeft under fødselen.

Gjest Hanneline
Skrevet

Nei men det er sant. Scientologene har det sånn. Det var noen år siden John Travolta ble far, og skrøt av at barnet ble født helt lydløst for å få de beste forutsetninger for resten av livet i riktig scientoligiånd.

Hæ? Dette må jo være tull vel?

Ikke ytre lyder under fødsel, hva slags tortur er da ikke det? Har man det vondt må man jo få lov til å skrike av hjertens lyst.

Barnet skriker jo like mye når det er på vei ut så det registrerer neppe at moren puster/peser/hyler i vei også...

Nei vettu hva..det får da være grenser.

Skrevet

Der har vi forklaringen på hvorfor vi lever i en gal, gal verden!

Hihi

Tootsieroll1365380854
Skrevet

"Men jeg lurer IKKE på hvilket kjønn det er på vedkommende som har forsket seg fram til denne geniale sammenhengen mellom babyens velvære og morens evt. lyder. "

---Kan det være samme kjønn som oppfant høye hæler ;-)

Pluss en hel haug med andre "praktiske" innretninger..............

Skrevet

Men - finnes det noen forskning som disse psykopatene støtter seg til når de kommer med en slik påstand?

"..........................................."

Skrevet

Men - finnes det noen forskning som disse psykopatene støtter seg til når de kommer med en slik påstand?

"..........................................."

Kanskje mødrene deres skrek seg hese under fødselen?

Gjest nøffnøff
Skrevet

han ble nok ødt med høy desibel. meget høy!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...