Gå til innhold

Tror jeg slutter på pillen...

Anbefalte innlegg

Gjest nesten skallet
Skrevet

Nå har jeg altså mistet alt for mye hår... Gått på denne typen p-piller i 11 dager og har 11 igjen. Men det er hår overalt. Kan ikke dra hånden igjennom håret uten å ha en masse hår igjen i hånden. Og akkurat nå er det en haug med hår rundt data´n.

Hva skjer hvis jeg slutter med denne p-pillen akkurat nå? Kommer mensen igjen ganske fort? Jeg begynner på en ny type p-piller så fort jeg får mensen. Eller burde jeg bare lide meg gjennom alt dette hårtapet?

Tusen takk for svar:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det hørtes da IKKE bra ut..:-o

Uten at jeg er noen lege.

Jeg hadde nok sporenstreks byttet merke, om håret hadde begynt å ramle ut..Jeg har brukt P-piller,og erfart nopen bivirkninger, men aldri hårtap.

Bruker plaster nå, og merker ingen bivirkninger i det hele tatt..Det er paraktisk, enkelt og medfører ikke hårtap..;-) Kanskje du vilbytte til det?

*misjonerer plaster*

:-)

Gjest nesten skallet
Skrevet

Det hørtes da IKKE bra ut..:-o

Uten at jeg er noen lege.

Jeg hadde nok sporenstreks byttet merke, om håret hadde begynt å ramle ut..Jeg har brukt P-piller,og erfart nopen bivirkninger, men aldri hårtap.

Bruker plaster nå, og merker ingen bivirkninger i det hele tatt..Det er paraktisk, enkelt og medfører ikke hårtap..;-) Kanskje du vilbytte til det?

*misjonerer plaster*

:-)

Det er visst fordi den jeg byttet til innheholder for lite østrogen, og for mye mannlige hormoner. Bruker vanligvis diane35, og den har østrogen - så jeg bytter til den... men er usikker på om jeg skal slutte nå og vente på mensen eller vente ut syklusen... for da vet jeg ihvertfall at mensen kommer og jeg kan lett bytte p-pille

laguna1365380434
Skrevet