Gå til innhold

Hvor mye utbetalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sier ikke at du tjener for mye, men betal din skatt med glede :o). Du kan ikke ha så mye fratrekk når du betaler såpass i skatt i forhold til inntekt?

Nei, har lite fradrag, og toppskatt/marginalskatt slår hardt inn på det jeg tjener over 33.000,-.

Klager imidlertid ikke. men høy skatt er jo prisdrivende, for man må så høyt i brutto, for at man skal få en bra netto. Noe arbeidsgiver må ta igjen på prisene.

Skrevet

Jeg har minst foreløbig ser jeg - har vel rundt 12.800,- etter skatt jeg. 80% stilling.

Skrevet

Etter diverse dialog med deg her inne, så forestilte jeg meg at du var noe mer moden i alder, men du tilhører kanskje de som kom seint igang med utdannelsen?;o)

Jeg tilhører de som jobbet med IT, basert på gutteromsutdannelse, frem til de dårlige tidene. Etter nok ledighet gikk jeg tilbake til skolebenken, slik at jeg skulle ha litt mer studielån å trekke fra på skatten :-)

"............................................"

Skrevet

Jeg tilhører de som jobbet med IT, basert på gutteromsutdannelse, frem til de dårlige tidene. Etter nok ledighet gikk jeg tilbake til skolebenken, slik at jeg skulle ha litt mer studielån å trekke fra på skatten :-)

OK. Din kompetanse vil nok bli mer og mer etterspurt, selv om det er mange som går i den retningen.

Lykke til!;o)

Skrevet

OK. Din kompetanse vil nok bli mer og mer etterspurt, selv om det er mange som går i den retningen.

Lykke til!;o)

Jeg satser (og håper) på at jeg har en fordel foran mange andre, iom. at jeg har flere års arbeidserfaring i faget også. Det er mange IT-utdannede, men det er ikke altfor mange dataINGENIØRER for tiden. Også gjelder det å finne et spesialfelt som er attraktivt. Selv sikter jeg mot bl.a datasikkerhet.

Gjest Knoll&tott
Skrevet

her i huset har mannen utbetalt ca 16000 hun er hjemmeværende - på let etter en jobb

Gjest nøffnøff
Skrevet

22.000 i 80%, sv.sk.permisjon.

hæ i granskauen åssen jobb har du? 23000 etter skatt? jelaoux:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...