collins Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg sier ikke at du tjener for mye, men betal din skatt med glede ). Du kan ikke ha så mye fratrekk når du betaler såpass i skatt i forhold til inntekt? Nei, har lite fradrag, og toppskatt/marginalskatt slår hardt inn på det jeg tjener over 33.000,-. Klager imidlertid ikke. men høy skatt er jo prisdrivende, for man må så høyt i brutto, for at man skal få en bra netto. Noe arbeidsgiver må ta igjen på prisene. 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har minst foreløbig ser jeg - har vel rundt 12.800,- etter skatt jeg. 80% stilling. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Etter diverse dialog med deg her inne, så forestilte jeg meg at du var noe mer moden i alder, men du tilhører kanskje de som kom seint igang med utdannelsen?;o) Jeg tilhører de som jobbet med IT, basert på gutteromsutdannelse, frem til de dårlige tidene. Etter nok ledighet gikk jeg tilbake til skolebenken, slik at jeg skulle ha litt mer studielån å trekke fra på skatten :-) "............................................" 0 Siter
collins Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg tilhører de som jobbet med IT, basert på gutteromsutdannelse, frem til de dårlige tidene. Etter nok ledighet gikk jeg tilbake til skolebenken, slik at jeg skulle ha litt mer studielån å trekke fra på skatten :-) "............................................" OK. Din kompetanse vil nok bli mer og mer etterspurt, selv om det er mange som går i den retningen. Lykke til!;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 OK. Din kompetanse vil nok bli mer og mer etterspurt, selv om det er mange som går i den retningen. Lykke til!;o) Jeg satser (og håper) på at jeg har en fordel foran mange andre, iom. at jeg har flere års arbeidserfaring i faget også. Det er mange IT-utdannede, men det er ikke altfor mange dataINGENIØRER for tiden. Også gjelder det å finne et spesialfelt som er attraktivt. Selv sikter jeg mot bl.a datasikkerhet. "............................................" 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 her i huset har mannen utbetalt ca 16000 hun er hjemmeværende - på let etter en jobb 0 Siter
Gjest nøffnøff Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 22.000 i 80%, sv.sk.permisjon. hæ i granskauen åssen jobb har du? 23000 etter skatt? jelaoux:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.