Gå til innhold

Nå får dere for F`en meg begynne å takke

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert over folk
Skrevet

Når folk svarer på inlegg og er snille og lete opp linker, bør den som har spurt takke for hjelpen. Det er en filleting å bry seg om men det irriterer meg

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• Dorthe

7

• Prozak

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest det er vel greit?
Skrevet

Noen har med takk for hjelpen på forhånd.

Gjest litt irritert over folk
Skrevet

Noen har med takk for hjelpen på forhånd.

det er greit

Gjest turbotrine
Skrevet

Du har et godt poeng. Noen mangler rett og elett folkeskikk.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg takker. Dessuten svarer jeg nesten alltid om noen snakker med meg..Unntakene er om noen bare vil hudflette meg og diskusjonen har pågått forlenge, eller at jeg ikke har vært pålogget noen dager og fått sytti svar pågammel tråd, men da lager jeg gjerne en samle takk..Det blir slitsomt å svare en og en, særlig hvis det ikke har noe spørsmål eller noe man bare er generelt prat.

:-)

Skrevet

Hvis jeg spør om noe, liker jeg å takke på forhånd.

Har jeg greid mot formodning greid å glemme det, prøver jeg å takke etterpå. Men jeg har på fornemmelsen at det er et og annet innlegg som drukner i haugen av innpost.

Anonyme innlegg uten faste nick åpner jeg svært sjelden, da jeg forlengst har gått lei av stygge meldinger og trakassering.

Du/dere som jeg får svar og tips fra er herved uansett takket så mye på forhånd! :-D

Gjest Shira12
Skrevet

Dette har jeg fundert litt på også.

De faste her inne takker så og si alltid, enten på forhånd eller etter.

Har inntrykk av at de nickene som ikke er faste, men brukt bare for anledningen, de takker ikke. Og det er som oftes de som lurer på noe.

Ofte savner jeg en takk når jeg har brukt tid på og hjelpe dem.

Men som sagt, dette gjelder IKKE de faste, de både takker og skravler litt samtidig :-)

Skrevet

Enig. De bør også takke hvis man kommer med tips og råd.

Jeg har flere ganger svart på innlegg på de mer medisinske foraene, men jeg gidder ikke å fortsette med det hvis folk ikke sier: Takk, snille, kloke Babette.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig. De bør også takke hvis man kommer med tips og råd.

Jeg har flere ganger svart på innlegg på de mer medisinske foraene, men jeg gidder ikke å fortsette med det hvis folk ikke sier: Takk, snille, kloke Babette.

Hvordan går det med behandlingen av søknaden min? =)

Skrevet

Hvordan går det med behandlingen av søknaden min? =)

Den er innvilget, ditt hespetre.

Medlemskort er avsendt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Den er innvilget, ditt hespetre.

Medlemskort er avsendt.

Thanks! *s*

Var det nå jeg skulle si; hesp hesp? ;)

Skrevet

Det er helt frivillig å svare på innleggene.

Jeg svarer på det som jeg kan og tar meg ikke bryet på å irritere seg på slike filleting.

I RL så er det viktigere å takke for hjelpen man får, men her inne er det en fiktiv tilværelse så det får være måte på å være hårsåre.

Skrevet

Jaja, en ting er at folk ikke takker, en annen ting er om de begynner å kjefte fordi de ikke liker svaret

Skrevet

Tror sjelden jeg takker, men enda sjeldnere får jeg takk.

Jeg er rett og slett ikke godt oppdratt.

Skrevet

Litt enig i det. Det er mange som ikke engang gidder å svare etter at de har fått svar. Men da er det jo sånn at, om man merker seg nickene - eller det evt. er ikke-nick, og man ikke kaster bort tid på slike, så lar man bare være å hjelpe neste gang :-)

"..........................................."

Skrevet

Det er helt frivillig å svare på innleggene.

Jeg svarer på det som jeg kan og tar meg ikke bryet på å irritere seg på slike filleting.

I RL så er det viktigere å takke for hjelpen man får, men her inne er det en fiktiv tilværelse så det får være måte på å være hårsåre.

"men her inne er det en fiktiv tilværelse så det får være måte på å være hårsåre."

Det har vel lite med hårsårhet å gjøre, og desto mer med allminnelig folkeskikk. Du er litt på villspor hvis du tror at det kun gjelder "live". Det er litt som å si at jeg ikke hadde sex med den kvinnen, bare oralsex.

".........................................."

Skrevet

Dette har jeg fundert litt på også.

De faste her inne takker så og si alltid, enten på forhånd eller etter.

Har inntrykk av at de nickene som ikke er faste, men brukt bare for anledningen, de takker ikke. Og det er som oftes de som lurer på noe.

Ofte savner jeg en takk når jeg har brukt tid på og hjelpe dem.

Men som sagt, dette gjelder IKKE de faste, de både takker og skravler litt samtidig :-)

"Har inntrykk av at de nickene som ikke er faste, men brukt bare for anledningen, de takker ikke. Og det er som oftes de som lurer på noe."

Jeg lurer på om du har rett i det, gitt. Jeg har ikke tenkt på det før, men nå som du sier det...

Vel - hvis noen med nicket "hvordan gjør jeg dette" spør hvordan de krypterer det trådløse nettet sitt, så ser jeg kanskje på det som litt mindre viktig å svare enn hvis f.eks...amber, Lillemus eller Sheba spør om det samme :-)

Et annet spørsmål er forøvrig: Hvorfor må det være mulig å bruke tilfeldig nick på forum som "Åpent", "Data" etc?

"........................................."

Gjest LucySky
Skrevet

det er greit

De gangene jeg ikke takker, er nok oftest når jeg spør om noe, og så nokså rett etter (eller en lang stund etter) må gå fra hele greia og det kan gå timer og av og til dager før jeg kommer tilbake.

Da ser jeg jo etterhvert om det er noen som har svart, men da blir det ofte så seint å takke.

Alle "har gått", liksom.

Skrevet

De gangene jeg ikke takker, er nok oftest når jeg spør om noe, og så nokså rett etter (eller en lang stund etter) må gå fra hele greia og det kan gå timer og av og til dager før jeg kommer tilbake.

Da ser jeg jo etterhvert om det er noen som har svart, men da blir det ofte så seint å takke.

Alle "har gått", liksom.

"Da ser jeg jo etterhvert om det er noen som har svart, men da blir det ofte så seint å takke."

Neida. Om ikke annet, så er det en bekreftelse på at rådet/svaret/etc. er mottat og forstått :-)

"............................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...