Gå til innhold

Nå får dere for F`en meg begynne å takke

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

"Har inntrykk av at de nickene som ikke er faste, men brukt bare for anledningen, de takker ikke. Og det er som oftes de som lurer på noe."

Jeg lurer på om du har rett i det, gitt. Jeg har ikke tenkt på det før, men nå som du sier det...

Vel - hvis noen med nicket "hvordan gjør jeg dette" spør hvordan de krypterer det trådløse nettet sitt, så ser jeg kanskje på det som litt mindre viktig å svare enn hvis f.eks...amber, Lillemus eller Sheba spør om det samme :-)

Et annet spørsmål er forøvrig: Hvorfor må det være mulig å bruke tilfeldig nick på forum som "Åpent", "Data" etc?

"........................................."

Det hender at jeg glimter til og er inne på noe, skjønner du *glise*

Jeg bruker gjerne mer tid på og hjelpe faste nick.

Men sitter jeg her kan jeg jo dele min kunnskap med andre også ;-) Men gjør det mindre og mindre, siden mange ikke takker, og svarer de, så er det som oftes at de ikke liker svaret/fakta (satt litt på spissen da)

"Hvorfor må det være mulig å bruke tilfeldig nick på forum som "Åpent", "Data" etc? "

Har du ikke ett bra svar på det selv? Du som har ett svart på det meste! ;-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• Dorthe

7

• Prozak

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jaja, en ting er at folk ikke takker, en annen ting er om de begynner å kjefte fordi de ikke liker svaret

Ja, den er 'morsom'.

Gjest LucySky
Skrevet

"Da ser jeg jo etterhvert om det er noen som har svart, men da blir det ofte så seint å takke."

Neida. Om ikke annet, så er det en bekreftelse på at rådet/svaret/etc. er mottat og forstått :-)

"............................................"

Okidoke!Skal bli!

Gjest Shira12
Skrevet

Jaja, en ting er at folk ikke takker, en annen ting er om de begynner å kjefte fordi de ikke liker svaret

Nettopp!

Da kan de la vær og spørre, om de bare er ute etter det ene svaret som de har tenkt seg. Så det så! *smågretten i kveld*

Skrevet

Ja, den er 'morsom'.

Har hendt jeg har blitt lang i maska ja :o)

Skrevet

Nettopp!

Da kan de la vær og spørre, om de bare er ute etter det ene svaret som de har tenkt seg. Så det så! *smågretten i kveld*

Ja, ikke sant. Når jeg spør om noe så forventer jeg ikke å bare få svar jeg liker, jeg forventer vel egentlig å få et ærlig svar, sagt på en ok måte.

Gjest Shira12
Skrevet

Har hendt jeg har blitt lang i maska ja :o)

I kveld er jeg ekstra irritert på alt og alle, så jeg har nok piggene mer ute nå enn til vanlig. Så jeg bør nok ikke svare noen som hverken takker eller er enig med meg i kveld ;-)

Men jeg er så lei av og bare sitte her og vente på den forbanna tlf fra Riksen. *sutre sutre sutre*

Gjest Shira12
Skrevet

Ja, ikke sant. Når jeg spør om noe så forventer jeg ikke å bare få svar jeg liker, jeg forventer vel egentlig å få et ærlig svar, sagt på en ok måte.

Ja akkurat.

Nå greidde jeg og svare deg under svaret du gav til Favn. Skulle jo ikke inn der...Jaja, det var til deg uansett.

Har ikke dagen idag nei, bare vimser.

Skrevet

Ja akkurat.

Nå greidde jeg og svare deg under svaret du gav til Favn. Skulle jo ikke inn der...Jaja, det var til deg uansett.

*host* favn med liten f, må jeg be.

:)

Skrevet

I kveld er jeg ekstra irritert på alt og alle, så jeg har nok piggene mer ute nå enn til vanlig. Så jeg bør nok ikke svare noen som hverken takker eller er enig med meg i kveld ;-)

Men jeg er så lei av og bare sitte her og vente på den forbanna tlf fra Riksen. *sutre sutre sutre*

Hihi, det skjønner jeg.

Jeg er i dårlig humør sjøl jeg, så dårlig humør at jeg nesten ikke skriver på dol engang fordi jeg er redd jeg kommer til å hogge hue av folk.

At folk ikke forstår at helsevesenet er elendig kan de jo ikke noe for hvis de ikke har vært i noe særlig kontakt med dem annet enn ved forkjølelse og bronkitt.

Skrevet

Ja akkurat.

Idag har jeg vært å besøkt mora mi som ikke kjente meg igjen, en mann døde rett foran meg i parken og minstemann fikk juling ute av de muslimske ungene fordi han snakket styggt. Han kom med en ny regle som lød slik¨

Mamma og pappa sitter i et tre

kysser og kliner så de faller ned.

Det kvalifiserte til skikkelig juling fordi at hvis de hadde sagt slik hjemme til foreldrene sine så hadde de fått skikkelig ris. Så jeg har holdt et lite foredrag om at foreldre ikke har lov til å slå unger og at unger heller ikke har lov til å slå hverandre. I grunnen tror jeg ikke de skjønte noen ting.

Helt normal dag med andre ord :o(

Skrevet

Det hender at jeg glimter til og er inne på noe, skjønner du *glise*

Jeg bruker gjerne mer tid på og hjelpe faste nick.

Men sitter jeg her kan jeg jo dele min kunnskap med andre også ;-) Men gjør det mindre og mindre, siden mange ikke takker, og svarer de, så er det som oftes at de ikke liker svaret/fakta (satt litt på spissen da)

"Hvorfor må det være mulig å bruke tilfeldig nick på forum som "Åpent", "Data" etc? "

Har du ikke ett bra svar på det selv? Du som har ett svart på det meste! ;-)

"Har du ikke ett bra svar på det selv? Du som har ett svart på det meste! ;-)"

Nei, jeg har ikke det :-) Det er hevet over enhver tvil at dette er e forutsetning for at forum som "Overgrep", "Psykiatri" etc. skal fungere såpass bra som de gjør. Men "Åpent" og "Data" er noe helt annerledes. Enten mener DOL at det skal være likt for alle forum, uavhengig av holdbarheten i logikken. Eller så har de ikke ressurser til å skrive om koden.

"........................................."

Gjest Shira12
Skrevet

*host* favn med liten f, må jeg be.

:)

Oj, beklager!

Sa jo det at jeg bare surret idag :-/

Skrevet

Oj, beklager!

Sa jo det at jeg bare surret idag :-/

Ok, sååå viktig var det nå ikke.

Senk skuldrene, finn deg noe godt i skapet og tull deg inn i en stygg og varm jakke :)

Skrevet

Idag har jeg vært å besøkt mora mi som ikke kjente meg igjen, en mann døde rett foran meg i parken og minstemann fikk juling ute av de muslimske ungene fordi han snakket styggt. Han kom med en ny regle som lød slik¨

Mamma og pappa sitter i et tre

kysser og kliner så de faller ned.

Det kvalifiserte til skikkelig juling fordi at hvis de hadde sagt slik hjemme til foreldrene sine så hadde de fått skikkelig ris. Så jeg har holdt et lite foredrag om at foreldre ikke har lov til å slå unger og at unger heller ikke har lov til å slå hverandre. I grunnen tror jeg ikke de skjønte noen ting.

Helt normal dag med andre ord :o(

Hjelpe og trøste, jeg er glad tilstanden her er på det kjedelig jevne.

Men du har nå galgenhumor, og det er ikke det verste å ha :)

Skrevet

Hjelpe og trøste, jeg er glad tilstanden her er på det kjedelig jevne.

Men du har nå galgenhumor, og det er ikke det verste å ha :)

Jeg glemte å si at jeg har vært hos en torturisttannlege i dag også som oppførte seg verre enn skoletannlegen for 40 år siden.

Tenk deg han da som kan herje så mye han vil med senile og unger. Lurer jammen meg på om jeg skal legge inn klage på ham.

Hihi, noen dager er verre enn andre da, de fleste dagene her er ganske grå og kjedelige de også :o)

Skrevet

Jeg glemte å si at jeg har vært hos en torturisttannlege i dag også som oppførte seg verre enn skoletannlegen for 40 år siden.

Tenk deg han da som kan herje så mye han vil med senile og unger. Lurer jammen meg på om jeg skal legge inn klage på ham.

Hihi, noen dager er verre enn andre da, de fleste dagene her er ganske grå og kjedelige de også :o)

Ja, onde tannleger bør bløøøøøø (de også)!!

Gjest ennå mer irritert nå jeg da
Skrevet

Det er ikke mange i denne tråden du har takket for svar, eller vist at du har lest svarene deres.

Mangler du oppdragelse kanskje?

Skrevet

Det er ikke mange i denne tråden du har takket for svar, eller vist at du har lest svarene deres.

Det var et godt poeng... ;-)

Skrevet

hahaha, ja, der så vi hvor langt inne oppdragelsen til det anonyme nicket satt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...