Gå til innhold

Nå får dere for F`en meg begynne å takke

Anbefalte innlegg

Gjest litt irritert over folk
Skrevet

Det er ikke mange i denne tråden du har takket for svar, eller vist at du har lest svarene deres.

Mangler du oppdragelse kanskje?

nå tror jeg du har misforstått noe kraftig her. Jeg har ikke bedt om noe hjelp. Det jeg er irritert for er at folk spør om noe, du hjelper (finner linker, som du gjerne bruker litt tid på, og kommer med råd) og så hører du ikke et eneste takk

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

9

• Dorthe

7

• Prozak

6

• Babette

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

hahaha, ja, der så vi hvor langt inne oppdragelsen til det anonyme nicket satt :o)

Jeg har ikke bedt om noe hjelp. Det jeg er irritert for er at folk spør om noe, du hjelper (finner linker, som du gjerne bruker litt tid på, og kommer med råd) og så hører du ikke et eneste takk

Skrevet

Det var et godt poeng... ;-)

Jeg har ikke bedt om noe hjelp. Det jeg er irritert for er at folk spør om noe, du hjelper (finner linker, som du gjerne bruker litt tid på, og kommer med råd) og så hører du ikke et eneste takk

Gjest Shira12
Skrevet

Idag har jeg vært å besøkt mora mi som ikke kjente meg igjen, en mann døde rett foran meg i parken og minstemann fikk juling ute av de muslimske ungene fordi han snakket styggt. Han kom med en ny regle som lød slik¨

Mamma og pappa sitter i et tre

kysser og kliner så de faller ned.

Det kvalifiserte til skikkelig juling fordi at hvis de hadde sagt slik hjemme til foreldrene sine så hadde de fått skikkelig ris. Så jeg har holdt et lite foredrag om at foreldre ikke har lov til å slå unger og at unger heller ikke har lov til å slå hverandre. I grunnen tror jeg ikke de skjønte noen ting.

Helt normal dag med andre ord :o(

Jøss! Er omtrent målløs jeg.

Du er jammen meg tøff som takler alt dette, vet jeg har sagt det før, men jeg sier det igjen!

Og her bærer jeg meg over litt ventetid.

Flott at du sier ifra, barn skal ikke bli slått, hverken av foreldre eller andre barn.

Gjest Shira12
Skrevet

Ok, sååå viktig var det nå ikke.

Senk skuldrene, finn deg noe godt i skapet og tull deg inn i en stygg og varm jakke :)

Var akkurat det jeg gjorde, forlot hele Dol, fant strikkejakka, og gomlet syntetisk smågodt, føler meg mye bere :-)

Skrevet

De gangene jeg ikke takker, er nok oftest når jeg spør om noe, og så nokså rett etter (eller en lang stund etter) må gå fra hele greia og det kan gå timer og av og til dager før jeg kommer tilbake.

Da ser jeg jo etterhvert om det er noen som har svart, men da blir det ofte så seint å takke.

Alle "har gått", liksom.

Det svaret kommer jo opp i "svar til meg" (sjekk svar) - vel å merke bare for den du legger svaret under da.

Skrevet

Jeg irriterer meg ikke over slikt, men det er klart mest morsomt å svare folk som gir respons på det man skriver.

Skrevet

Var akkurat det jeg gjorde, forlot hele Dol, fant strikkejakka, og gomlet syntetisk smågodt, føler meg mye bere :-)

God metode, ja :)

Skrevet

Jeg er enig, det er virkelig stusselig at folk ikke takker for innsatsen og at man deler av seg selv og det man (tror) man kan.

Men det var nå fristende å smile av at du lot alle innleggene i tråden stå ukommentert, lell :)

Skrevet

"men her inne er det en fiktiv tilværelse så det får være måte på å være hårsåre."

Det har vel lite med hårsårhet å gjøre, og desto mer med allminnelig folkeskikk. Du er litt på villspor hvis du tror at det kun gjelder "live". Det er litt som å si at jeg ikke hadde sex med den kvinnen, bare oralsex.

".........................................."

Ja, mannfolk har jo ofte den unnskyldningen om sex/oralsex når de blir tatt på fersken! (he..he..)

Skrevet

Ja, mannfolk har jo ofte den unnskyldningen om sex/oralsex når de blir tatt på fersken! (he..he..)

Du skjønte nøyaktig hva jeg mente.

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...