Gå til innhold

Brev om undersøkelse på sykehuset

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Kan de finne på å operere da, eller får jeg ny tid til det? Jeg satser på det siste... Takk for svar.

Gjest Shira12
Skrevet

Det vanligste er at du får time til undersøkelse, blir undersøkt, og så vurderer dere en operasjon.

Skal jo som oftes faste før operasjonen, så da kommer det eget brev om det, eller at du skal innlegges dagen før (varier fra sykehus til sykehus)

Men det er nok undersøkelse nå i første omgang.

Men er det ikke ett nr på innkallelsen du kan ringe? Ring og spør du, det gjør jeg ofte når jeg lurer på noe vedrørendes innkallelsen.

Skrevet

Dette var et interessant innspill i debatten om lange sykehuskøer.

hare1365380455
Skrevet

Det vanligste er at du får time til undersøkelse, blir undersøkt, og så vurderer dere en operasjon.

Skal jo som oftes faste før operasjonen, så da kommer det eget brev om det, eller at du skal innlegges dagen før (varier fra sykehus til sykehus)

Men det er nok undersøkelse nå i første omgang.

Men er det ikke ett nr på innkallelsen du kan ringe? Ring og spør du, det gjør jeg ofte når jeg lurer på noe vedrørendes innkallelsen.

Det er nok litt sent å ringe (jeg skal dit i morgen). Må man faste før lokalbedøvelse?

Gjest Shira12
Skrevet

Det er nok litt sent å ringe (jeg skal dit i morgen). Må man faste før lokalbedøvelse?

Hm, nå ble jeg litt usikker, tror ikke det.

Men med lokalbedøvelse er det vel en liten operasjon? Da gjør de det kanskje i morgen.

Kommer jo litt an på hva det er da.

Men står det undersøkelse på innkallelsen er det ikke sikkert at du skal annet enn og undersøkes.

Lykke til iallefall!

hare1365380455
Skrevet

Hm, nå ble jeg litt usikker, tror ikke det.

Men med lokalbedøvelse er det vel en liten operasjon? Da gjør de det kanskje i morgen.

Kommer jo litt an på hva det er da.

Men står det undersøkelse på innkallelsen er det ikke sikkert at du skal annet enn og undersøkes.

Lykke til iallefall!

Har sendt mail.

Skrevet

Jeg måtte faste før lokalbedøvelse... Men det er vel vanlig at man får vite tidspuknt for operasjon på forhånd, så det nok bare en undersøkelse du skal på.

Gjest Shira12
Skrevet

Har sendt mail.

*iler inn og leser* .-)

Bra du gir beskjed, jeg er ikke noe flink til og sjekke mailen min, skal skjerpe meg, lover :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...