Gå til innhold

hvor få fatt i overhead, stoler, bord og andre kontorting?

Gjest en liten gründer som skal foreløpig holde seg anonym

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen firma som selger utstyr for kontorlokaler/møtelokaler og slik? Jeg blir lykkelig hvis noen har noen tips.

Gjest Direktøren
Skrevet

En gjerrig gründer kjøper kontorinnredning på IKEA.

mil1365380270
Skrevet

Kontormøbelkjempen har i alle fall møblement.

Skrevet

Overhead-prosjektor får du vel på Binders og slike steder. De har også kontormøbler, men det er vel rimeligst på Ikea.

Skrevet

Overhead-prosjektor får du vel på Binders og slike steder. De har også kontormøbler, men det er vel rimeligst på Ikea.

jeg får ta meg turen innom både ikea og binders. Jeg lurte på om det var noen leverandører som selger i kvantum med rabatter. Takk for svar:)

Skrevet

Kontormøbelkjempen har i alle fall møblement.

takk for hjelpen:) Jeg skal se innom nettsidene deres etterpå.

Skrevet

En gjerrig gründer kjøper kontorinnredning på IKEA.

ja, jeg må ta meg en tur dit. Jeg lurte på om det fantes noen leverandører av slik utstyr som gir kvantumsrabatt av stoler, bord og lignende. Noen som ikke opererer i butikk, men kun er leverandører til bedrifter. Takk for hjelpen:)

Skrevet

jeg får ta meg turen innom både ikea og binders. Jeg lurte på om det var noen leverandører som selger i kvantum med rabatter. Takk for svar:)

Jo, det finnes nok. Sjekk disse: http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/bolig_og_eiendom/hus_og_hjem/mobler/kontormobler/indexGEO.html

og sikkert noen her:

http://www.google.com/search?hs=mAj&hl=en&lr=&client=opera&rls=en&q=kontorutstyr&btnG=Search

mil1365380270
Skrevet

takk for hjelpen:) Jeg skal se innom nettsidene deres etterpå.

Mange fine, brukte kvalitetsmøbler, Kinnarps og sånn :-)

Skrevet

Her sør har vi noe som heter Kontorbørsen. Der går det an å få fatt i brukte kontormøbler til en ok pris.

Har handlet endel stoler og pulter der tidligere da jeg jobbet ved en skole.

Skrevet

Her sør har vi noe som heter Kontorbørsen. Der går det an å få fatt i brukte kontormøbler til en ok pris.

Har handlet endel stoler og pulter der tidligere da jeg jobbet ved en skole.

takk for tips, men det blir litt langt borte:) Skal se om jeg klarer å spore opp noe lignende her

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...