Gå til innhold

Varme/julemarsipan...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag måtte jeg bare le litt.

Her jeg bor har det vært ca 17 grader og sol i dag.

Da jeg var en tur i byen, tuslet jeg innom en butikk og skulle kjøpe meg en brus i varmen.

Så så jeg julemarsipanen. Det var litt snålt...

17 grader, folk rundt meg går i singelt og skjørt, og der luste julegodisen mot meg. Hehe.

Jeg er bekymret for måten vi behandler jordkloden vår... *sukk* Varmere og våtere. Ingen snø osv...:(

Skrevet

I Haugesund Avis i går var der et innlegg om julemarsipan. Ei jente som selger varen, mente marsipanen burde vært kalt for høstmarsipan på denne tid av året.

Vi pleier få julemenner i butikken i begynnelsen av oktober, men jeg har ikke lagt merke til dem ennå i år.

Gjest Aimabel
Skrevet

Selv spiser jeg bare marsipan på julaften, uansett hva gradestokken viser:-)

Skrevet

I Haugesund Avis i går var der et innlegg om julemarsipan. Ei jente som selger varen, mente marsipanen burde vært kalt for høstmarsipan på denne tid av året.

Vi pleier få julemenner i butikken i begynnelsen av oktober, men jeg har ikke lagt merke til dem ennå i år.

Skjønner ikke hvorfor noen bryr seg om det heter julemarsipan eller høstmarsipan?

Det er bare en marsipan?! Who cares?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...