Dory Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 I dag måtte jeg bare le litt. Her jeg bor har det vært ca 17 grader og sol i dag. Da jeg var en tur i byen, tuslet jeg innom en butikk og skulle kjøpe meg en brus i varmen. Så så jeg julemarsipanen. Det var litt snålt... 17 grader, folk rundt meg går i singelt og skjørt, og der luste julegodisen mot meg. Hehe. Jeg er bekymret for måten vi behandler jordkloden vår... *sukk* Varmere og våtere. Ingen snø osv... 0 Siter
fresja Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 I Haugesund Avis i går var der et innlegg om julemarsipan. Ei jente som selger varen, mente marsipanen burde vært kalt for høstmarsipan på denne tid av året. Vi pleier få julemenner i butikken i begynnelsen av oktober, men jeg har ikke lagt merke til dem ennå i år. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Selv spiser jeg bare marsipan på julaften, uansett hva gradestokken viser:-) 0 Siter
Gjest limps Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 I Haugesund Avis i går var der et innlegg om julemarsipan. Ei jente som selger varen, mente marsipanen burde vært kalt for høstmarsipan på denne tid av året. Vi pleier få julemenner i butikken i begynnelsen av oktober, men jeg har ikke lagt merke til dem ennå i år. Skjønner ikke hvorfor noen bryr seg om det heter julemarsipan eller høstmarsipan? Det er bare en marsipan?! Who cares?! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.