Gå til innhold

Synes du det er flaut å grine hvis du blir rørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du Titanic på kino?

Mens Leonardo dør registrerer du høylytt smelling rundt om i salen.

Du tror kanskje smellene kan bortforklares med etterdønninger av forliset?

Det bor mange naive mennesker i Kongeriket Norge.

Jeg blir stadig mer opplyst av å lese innlegg på DOL! ;-)

• Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

12

• morsan

8

• Mrs. Wallace

7

• DarkPink

6

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg kan bli rørt noen ganger, men det er svært sjelden og jeg gråter aldri i offentlighet. Jeg gråter svært sjelden uansett og kan vel telle på to hender de gangene jeg har grått. Sikkert ikke spesielt sunt det heller, men..

For meg har alltid det å gråte vært et tegn på svakhet, og det skal ingen ha på meg at jeg er.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg blir stadig mer opplyst av å lese innlegg på DOL! ;-)

Så lenge du leser mine innlegg og tror meg på mine ord, vil du en dag bli en vis kvinne.

Skrevet

Jeg tror kanskje det siste - at vi er så "vant" med den slags teknikker fra menn at vi legger mindre merke til det.

Antagelig. Og så tør vi ikke si fra eller reagere synlig.

Skrevet

Så lenge du leser mine innlegg og tror meg på mine ord, vil du en dag bli en vis kvinne.

Men foreløpig befinner jeg meg i den mørke middelalder hva kunnskap om menns gjøren og laden gjelder.

Jeg får håpe jeg når visdom innen jeg fylller 60! ;-)

Skrevet

Antagelig. Og så tør vi ikke si fra eller reagere synlig.

Ja.

Men det er viktig å minne oss selv om dette med hersketeknikker etc og øve seg på å være mer bevisst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men foreløpig befinner jeg meg i den mørke middelalder hva kunnskap om menns gjøren og laden gjelder.

Jeg får håpe jeg når visdom innen jeg fylller 60! ;-)

Det gjør du helt sikkert.

Jeg er jo ikke engang i nærheten av 60, og jeg leser allerede kvinnen som en bok.

Skrevet

Det gjør du helt sikkert.

Jeg er jo ikke engang i nærheten av 60, og jeg leser allerede kvinnen som en bok.

Å lese kvinnen som en bok betyr kanskje at du tar alt bokstavelig og at du må ha det inn i fulle setninger og ikke bare tar et hint? ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Å lese kvinnen som en bok betyr kanskje at du tar alt bokstavelig og at du må ha det inn i fulle setninger og ikke bare tar et hint? ;-)

Jeg overdrev da jeg skrev at jeg leser kvinnen som en bok. Jeg leser henne som dårlig kiosklitteratur, og den slags fortjener ikke betegnelsen "bok".

Kvinnen er like komplisert som Forrest Gump.

Gjest høl i hodet
Skrevet

Jeg kan bli rørt noen ganger, men det er svært sjelden og jeg gråter aldri i offentlighet. Jeg gråter svært sjelden uansett og kan vel telle på to hender de gangene jeg har grått. Sikkert ikke spesielt sunt det heller, men..

For meg har alltid det å gråte vært et tegn på svakhet, og det skal ingen ha på meg at jeg er.

"For meg har alltid det å gråte vært et tegn på svakhet"

Det er det dummeste jeg har hørt til nå idag !

Skrevet

Jeg overdrev da jeg skrev at jeg leser kvinnen som en bok. Jeg leser henne som dårlig kiosklitteratur, og den slags fortjener ikke betegnelsen "bok".

Kvinnen er like komplisert som Forrest Gump.

Ja, hvem hadde trodd at han skulle klare å bli datamillionær og profesjonell reketråler? ;-)

Life is like a box of chocolate... *S*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Så en persons subjektive syn på gråt er latterlig?

Interesant.

Skrevet

Jeg griner veldig lett! Senest for et par uker siden leste jeg et dikt (her inne faktisk!) om en gutt (?) som bodde på et barnehjem og ventet på å få nye foreldre. De små barna ble stadig hentet, men aldri han. Før en dag et par kom tilbake og hentet ham! Du store min, nå griner jeg igjen! :-)

mvh

Skrevet

Ja.

Men det er viktig å minne oss selv om dette med hersketeknikker etc og øve seg på å være mer bevisst.

Jepp.

Skrevet

Jeg griner veldig lett! Senest for et par uker siden leste jeg et dikt (her inne faktisk!) om en gutt (?) som bodde på et barnehjem og ventet på å få nye foreldre. De små barna ble stadig hentet, men aldri han. Før en dag et par kom tilbake og hentet ham! Du store min, nå griner jeg igjen! :-)

mvh

*S*

Gjest psykojenta
Skrevet

Jeg ble faktisk blank på øynene når vi hadde konfirmasjonsforberedelse og skulle høre noen historier fra alkoholikere og tidligere stoffmisbrukere. Hørte om hvor langt nede de var osv.

Og flere av dem kom etterpå ned til meg og tok meg i hånden å takket for at jeg var så interessert i å høre på dem, at det gav dem lyst til å fortsette å fortelle sine historier til andre ungdom. Da ble jeg rørt.

Skrevet

Nå presiserte hun jo _for_meg_ har det alltid vært osv, samt at det sikkert ikke var spesielt sunt..

Skrevet

De verste tilfellene av hersketeknikker jeg har sett/opplevd, har kommet fra kvinner. Eller kan det være at kvinners utøven av slike teknikker springer en rett og brutalt imot - mens vi er bedøvde og indoktrinerte av menns forsøk på det samme? Hm...

Ja, jeg tror faktisk at vi reagerer mer når det kommer fra kvinner, fordi vi er vant til denslags fra menn og fordi vi forventer en annen adferd fra våre medsøstre.

Skrevet

Jeg synes det er litt flaut når jeg griner mer i en begravelse enn de som sto personen enda nærmere enn meg. Synes det blir feil, men jeg

greier ikke å stoppe det, Synes bravelser er noe fryktelige greier.Det er så vanskelig å fatte at en person du man har kjent og vært glad i, bar eblir borte for godt. Det synes sikkert alle, men noen greier å holde seg bedre enn meg.snørr og tårer renner og jeg greier ikke stoppe det.

Jeg synes også det er ganske flaut, at jeg så lett griner når jeg leser bøker, selv om det er på hjemmebane.

Ellers griner jeg ikke veldig ofte.

Jeg griner aldri av glede. Ikke en gang da ungene ble født og ikke da jeg giftet meg. Men tårene kommer ikke, jeg er bare veldig glad.

De som står den døde nærmest er gjerne så preget at de kommer i en slags transe og tomhet, istedenfor å gråte. Tror det er mer det, enn at de greier å holde seg.

Skrevet

Jeg prøver desperat å kjempe i mot om det er mange mennesker rundt meg. Men det har skjedd mer enn en gang at jeg ikke har hatt nubbsjans ;-) MEN nå skal det ikke mye til før øynene mine blir blanke da, men å gråte skikkelig pga. sånt gjør jeg svært sjelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...