Gå til innhold

5,6 døgn i telefonen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snakk om å tilbringe mye tid i telefonen... Jeg fikk ny mobil i April, og siden dengang har jeg sittet i telefonen i 135 timer!

Har i tillegg sendt 2000 meldinger, sånne tellere er skummel lesning!

Skrevet

Wow.. det er vel mer enn jeg har ringt og sendt meldinger alle de årene jeg har hatt mobil tilsammen :P

Hadde tilfeldigvis mobilregninga mi her, og kan fortelle at jeg de siste tre månedene har sendt 178 meldinger og ringt i en knapp time, og det syns jeg er myye!

Gjest måtte sjekke
Skrevet

Jeg har hatt telefonen min et år lenger enn deg og brukt den halvparten av den tiden du har gjordt...

Skrevet

Det var mye!!

På siste kvartal (dvs ca halvparten av den tiden du har sett hen til) har jeg hatt ca 230 samtaler på tilsammen 5 t 43 min, dvs gjennomsnittlig 89 sek/samtale! ;-)

Ikke lang skravle skravle her i gården nei. *S*

Men jeg har sendt 825 sms'er, da, så der går det unna.

Skrevet

Jeg fikk også ny mobil i april. 103 timer!!! Og 4862 sms!

Har SMSmania da. Og fått ny kjæreste siden da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...