Gå til innhold

Poser under øynene

Anbefalte innlegg

Gjest helene554
Skrevet

Er det andre enn meg som har store "poser" under øynene. Jeg snakker ikke bare om litt hevelse en gang imellom - men konstant! Og jeg kan merke at de er der... veldig rart!Er det noen som vet hva man kan gjøre med noe sånt?

Skrevet

En jeg kjenner hadde det, hun ble anbefalt å slutte å spise salt, og det hjalp!

Skrevet

i ansiktsdiagnose sier vi området under øyene er nyrene. så det å minske på salt er et godt tips! belastende det vet du. samtidig kan du tenke litt på urinblæren. (høres sikkert dumt ut, men, men) tisser mye eller lite blandt annet....?

Gjest helene554
Skrevet

i ansiktsdiagnose sier vi området under øyene er nyrene. så det å minske på salt er et godt tips! belastende det vet du. samtidig kan du tenke litt på urinblæren. (høres sikkert dumt ut, men, men) tisser mye eller lite blandt annet....?

Jeg går på sprinolactone som virker vannlatende.. går på vc støtt. Så den teorien om at det er vannansamling tror jeg ikke stemmer på meg. Det var noen som foreslo at det kunne være allergi, og ble anbefalt noen medisiner mot dette. (milde, vel og merke) Dette hjalp ikke, så det er vel ikke det heller.

Det som er så irriterende er at jeg kan "kjenne" posene hele tiden -som om det er noe som presser mot området under øynene.

Skrevet

Jeg går på sprinolactone som virker vannlatende.. går på vc støtt. Så den teorien om at det er vannansamling tror jeg ikke stemmer på meg. Det var noen som foreslo at det kunne være allergi, og ble anbefalt noen medisiner mot dette. (milde, vel og merke) Dette hjalp ikke, så det er vel ikke det heller.

Det som er så irriterende er at jeg kan "kjenne" posene hele tiden -som om det er noe som presser mot området under øynene.

du sier du går på vannlatende medisiner, det belaster nyrene...

åssen er det med lunger og tykktarm da? problemer m noe der?

Skrevet

du sier du går på vannlatende medisiner, det belaster nyrene...

åssen er det med lunger og tykktarm da? problemer m noe der?

tenker på pust og avføring..

Gjest helene554
Skrevet

tenker på pust og avføring..

Ikke noe som jeg merker. Tror det fungerer ganske normal. Er det noe jeg burde sjekke?

Skrevet

Ikke noe som jeg merker. Tror det fungerer ganske normal. Er det noe jeg burde sjekke?

ikke

tenk alvorlige ting. ;)

jeg anbefaler en alternativ terapi, eks fotsone eller akupunktur. der kan de regulere på energi nivået i organene. jeg vet ikke om du synes det kunne være en ide, men det ville jeg selv gjort. det kan høres ut til at energi nivået i blære er for lavt, og for høyt i nyre. altså sier jeg ikke at du feiler noe galt, jeg tror det kun er et energi problem. snakk med en behandler! kos om jeg får høre hvordan det går. det hjalp på mine poser....

lykke til

Gjest helene554
Skrevet

ikke

tenk alvorlige ting. ;)

jeg anbefaler en alternativ terapi, eks fotsone eller akupunktur. der kan de regulere på energi nivået i organene. jeg vet ikke om du synes det kunne være en ide, men det ville jeg selv gjort. det kan høres ut til at energi nivået i blære er for lavt, og for høyt i nyre. altså sier jeg ikke at du feiler noe galt, jeg tror det kun er et energi problem. snakk med en behandler! kos om jeg får høre hvordan det går. det hjalp på mine poser....

lykke til

Gjorde det? Det har jeg ikke tenkt på. Jeg får prøve å finne en som praktiserer akupunktur.

Tusen takk for hjelpen

Skrevet

ikke

tenk alvorlige ting. ;)

lykke til

Hei, jeg blander meg litt i tråden deres...

Jeg har det helt fantastisk godt med fotmassasje (amatør, hjemme), og kjenner at det er vondt/stivt/ømt her og der under føttene. Under føttene!?

I og med at føttene har hele vekten på seg, tenker jeg ikke på at noe kan bli trykket 'feil'. Men har du noe generelt å si om hjemme-fotmassasje-pressur, kanskje?

Gjest amparro
Skrevet

Hva med kosmetisk kirurgi? Kjenner flere som har gjort det. De er kjempefornøyde. Har du skikkelig poser konstant får du de ikke bort med kremer, mindre salt osv.

Gjest helene554
Skrevet

Hva med kosmetisk kirurgi? Kjenner flere som har gjort det. De er kjempefornøyde. Har du skikkelig poser konstant får du de ikke bort med kremer, mindre salt osv.

Ja, jeg vurderer det sterkt. Men er så redd for at noe skal gå galt

Gjest amparro
Skrevet

Ja, jeg vurderer det sterkt. Men er så redd for at noe skal gå galt

Det gjør det neppe. Det er jo en av de vanligste operasjonene de gjør.

Ring og bestill en time til konsultasjon!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...