Gå til innhold

The L Word

Anbefalte innlegg

Gjest sisssi_la
Skrevet

Det er mange kvinner som skriver her at de føler seg tiltrukket av Shane i the L word. Men la oss si at Shane eksisterer i virkeligheten, og du hadde truffet henne på bar, hos frisøren;) eller lignende. Hadde du tatt kontakt? Eller hadde det kun blitt med drømmen?

Bare lurer;)

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å se at Shane er en tiltrekkende kvinne - rett og slett råsexy.

Men all den tid jeg er 100% heterofil, så hadde jeg hvertfall aldri tatt kontakt med det formål å sjekke henne opp.

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt (det ville jeg nok ikke gjort uansett hvem det var), men jeg hadde definitivt beundra henne på avstand :)

Skrevet

Shane?? Altfor gutteaktig!

Nei, gi meg denne dama som var involvert med den gravide en liten stund! Mørk, feminin, elegant. Driftig. Hun kunne jeg godt gått for.

(Har bare sett et par episoder, så jeg kan ikke navnene dems).

Hilsen ei som har tatt turen innom her igjen de par siste dagene og gjort alle egne forsikringer til skamme... ;/ ( . ) ( . )

;)

Gjest sisssi_la
Skrevet

Jeg har ingen problemer med å se at Shane er en tiltrekkende kvinne - rett og slett råsexy.

Men all den tid jeg er 100% heterofil, så hadde jeg hvertfall aldri tatt kontakt med det formål å sjekke henne opp.

Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan karakterisere seg som 100& hetero når man synes Shane er råsexy.. betyr ikke det at man ik det minste er litt bi?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan karakterisere seg som 100& hetero når man synes Shane er råsexy.. betyr ikke det at man ik det minste er litt bi?

Nei, jeg er overhodet ikke bitte litte granne bi....jeg har enda til gode å tenne på en kvinne, jeg har derimot intet problem i å se at en person er sexy (ut fra mine subjektive kriterier for hva som er sexy), men jeg ville derimot hatt store problemer hvis jeg til enhver tid skulle gått rundt å vært kåt på de jeg synes er sexy..., det være seg både menn og kvinner.

Gjest nohesitation
Skrevet

Nei, jeg er overhodet ikke bitte litte granne bi....jeg har enda til gode å tenne på en kvinne, jeg har derimot intet problem i å se at en person er sexy (ut fra mine subjektive kriterier for hva som er sexy), men jeg ville derimot hatt store problemer hvis jeg til enhver tid skulle gått rundt å vært kåt på de jeg synes er sexy..., det være seg både menn og kvinner.

Synes Shane er skikkelig rå, og mest sannsynlig hadde jeg tatt kontakt. men nå skal det sies at jeg er bifil da...

Skrevet

Jeg synes Shane minner litt om Jodie Foster.

Jeg tenner bare på mannfolk, men har veldig sans for hun som driver idrett. (Dana?)

Skrevet

Jeg prøver ikke å sjekke opp alle jeg syns er sexy, så jeg hadde nok bare beundret henne på avstand. Nå er det ellers ikke så mange andre i den serien som er sexy utenom Pam Grier da hun var tynn.

Skrevet

Går svært sjelden bort til folk på den måten der ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...