Gjest sisssi_la Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Det er mange kvinner som skriver her at de føler seg tiltrukket av Shane i the L word. Men la oss si at Shane eksisterer i virkeligheten, og du hadde truffet henne på bar, hos frisøren;) eller lignende. Hadde du tatt kontakt? Eller hadde det kun blitt med drømmen? Bare lurer;) 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har ingen problemer med å se at Shane er en tiltrekkende kvinne - rett og slett råsexy. Men all den tid jeg er 100% heterofil, så hadde jeg hvertfall aldri tatt kontakt med det formål å sjekke henne opp. 0 Siter
mAd Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg hadde ikke tatt kontakt (det ville jeg nok ikke gjort uansett hvem det var), men jeg hadde definitivt beundra henne på avstand 0 Siter
Gjest mojita Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Shane?? Altfor gutteaktig! Nei, gi meg denne dama som var involvert med den gravide en liten stund! Mørk, feminin, elegant. Driftig. Hun kunne jeg godt gått for. (Har bare sett et par episoder, så jeg kan ikke navnene dems). Hilsen ei som har tatt turen innom her igjen de par siste dagene og gjort alle egne forsikringer til skamme... ;/ ( . ) ( . ) 0 Siter
Gjest sisssi_la Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har ingen problemer med å se at Shane er en tiltrekkende kvinne - rett og slett råsexy. Men all den tid jeg er 100% heterofil, så hadde jeg hvertfall aldri tatt kontakt med det formål å sjekke henne opp. Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan karakterisere seg som 100& hetero når man synes Shane er råsexy.. betyr ikke det at man ik det minste er litt bi? 0 Siter
MsSophie Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan karakterisere seg som 100& hetero når man synes Shane er råsexy.. betyr ikke det at man ik det minste er litt bi? Nei, jeg er overhodet ikke bitte litte granne bi....jeg har enda til gode å tenne på en kvinne, jeg har derimot intet problem i å se at en person er sexy (ut fra mine subjektive kriterier for hva som er sexy), men jeg ville derimot hatt store problemer hvis jeg til enhver tid skulle gått rundt å vært kåt på de jeg synes er sexy..., det være seg både menn og kvinner. 0 Siter
Gjest nohesitation Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Nei, jeg er overhodet ikke bitte litte granne bi....jeg har enda til gode å tenne på en kvinne, jeg har derimot intet problem i å se at en person er sexy (ut fra mine subjektive kriterier for hva som er sexy), men jeg ville derimot hatt store problemer hvis jeg til enhver tid skulle gått rundt å vært kåt på de jeg synes er sexy..., det være seg både menn og kvinner. Synes Shane er skikkelig rå, og mest sannsynlig hadde jeg tatt kontakt. men nå skal det sies at jeg er bifil da... 0 Siter
Babette Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg synes Shane minner litt om Jodie Foster. Jeg tenner bare på mannfolk, men har veldig sans for hun som driver idrett. (Dana?) 0 Siter
Velouria Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg prøver ikke å sjekke opp alle jeg syns er sexy, så jeg hadde nok bare beundret henne på avstand. Nå er det ellers ikke så mange andre i den serien som er sexy utenom Pam Grier da hun var tynn. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Går svært sjelden bort til folk på den måten der ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.