1 år Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Hei eg fikk angst for eett år siden og går på zoloft,eg har vært veldig fin men nå har det begynnt i gjen.Og det begynner og bli veldig sterk den muren eg hadde e begynnt og komme til bake,eg får den ikke vekk igjen.Jeg går til lege men e redd at eg blir for klagete vist eg seie hvordan det ligger an.Hva skal eg gjør? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 hei. du skal ikke utsette legebesøk pga du tror du maser, du må kontakte legen å forklare tingenes tilstand. legen er der for å hjelpe, så kom an kjære du, bestill timen. lykke til videre! 0 Siter
1 år Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Skrevet 12. oktober 2005 hei. du skal ikke utsette legebesøk pga du tror du maser, du må kontakte legen å forklare tingenes tilstand. legen er der for å hjelpe, så kom an kjære du, bestill timen. lykke til videre! takk for ditt råd,eg skal prøve.Eg får snakke med psykiatren min. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.