Gjest mamma-70 Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har prøvd å skrive inn om dette før, men jeg prøver altså igjen. Har en datter på fire år som har fått diagnosen Olliers sykdom (medfødt skjelettsykdom); dette er visstnok en meget sjelden diagnose. Er det noen som har, evt. kjenner noen som har denne sykdommen? Legene vet heller lite. Selv har jeg lest mye på nettet, men skulle gjerne ha hørt fra noen som har vokst opp med dette, evt. har noen erfaringer? Håper det er noen som kan hjelpe meg ) 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Du har sikkert vært innom nettsidene til frambu? Ellers så vet jeg desverre ikke 0 Siter
smurfeliine Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 jeg har tittet på nettet nå, men finner jo ingen ting.. trått å ikke vite.. men både frambu og riksen må vel ha kjennskap til det? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 jeg har tittet på nettet nå, men finner jo ingen ting.. trått å ikke vite.. men både frambu og riksen må vel ha kjennskap til det? det står da masse på nettet da http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Olliers Kunne ikke dy meg ;o) 0 Siter
smurfeliine Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 det står da masse på nettet da http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=Olliers Kunne ikke dy meg ;o) søkte på sol jeg... men etter nærmere ettertanke skrev jeg Ollivers. du har så rett så rett 0 Siter
bb71 Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 På foreldrehjelpen.net er det noen med denne diagnosen, men det er kanskje deg? 0 Siter
Gjest mamma-70 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Tusen takk til dere som har svart meg - blir jo litt rørt, jeg ) Har nå meldt meg inn i Foreldrehjlpen, men selv fant jeg ingen med denne diagnosen...hmm... Ellers har vi jo tidligere søkt og lest masse på nettet, men føler der er så mye medisinske faguttrykk, både på norsk og engelsk, og de er ikke alltid så grei å forstå, nei ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.