Gjest full rulle Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Noen som har oversikten over hvor mange fotobokser det er fra Minnesund til Lillehammer, og hvor mange det er andre veien? Jeg er redd jeg passerte en i litt for stor fart, da jeg trodde jeg hadde passert alle!!? 0 Siter
Gjest Råkjører Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Fire. Ingen etter Stange før Lillehammer. 0 Siter
Søssa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Fire. Ingen etter Stange før Lillehammer. Men det kommer flere nå. Er satt opp en eller to akkurat ved Biri. Når de skal avdukes vet jeg ikke. 0 Siter
Gjest Råkjører Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Fire. Ingen etter Stange før Lillehammer. Fem er det mellom Vikselv(Espa) og Uthus i Stange. 0 Siter
Gjest Råkjører Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Men det kommer flere nå. Er satt opp en eller to akkurat ved Biri. Når de skal avdukes vet jeg ikke. Uff! Takk for advarselen. 0 Siter
Søssa Skrevet 12. oktober 2005 Skrevet 12. oktober 2005 Uff! Takk for advarselen. Nord for Lillehammer blir det gjennomsnittsmåling i forbindelse med nullvisjonen. Foreløpig tror jeg det bare er i sørgående retning. 0 Siter
mrxx Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Men ser du ikke etter disse da du kjører? De er lett å se, hvis du ikke kjører midt på natten. Men du vet det tydelig nok hvis du blir tatt, de blinket du får midt i fleisen er såpass kraftig at du kan ikke unngå å merke det. 0 Siter
Gjest bilist som ikke har fått bot Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Men ser du ikke etter disse da du kjører? De er lett å se, hvis du ikke kjører midt på natten. Men du vet det tydelig nok hvis du blir tatt, de blinket du får midt i fleisen er såpass kraftig at du kan ikke unngå å merke det. De nye boksene har ikke blitz. De tar tross alt bilder av alle bilene som kjører forbi. 0 Siter
mrxx Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 De nye boksene har ikke blitz. De tar tross alt bilder av alle bilene som kjører forbi. De boksene er det ikke så mange av ennå og ingen av disse er på denne strekningen. 0 Siter
Gjest full rulle Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Men ser du ikke etter disse da du kjører? De er lett å se, hvis du ikke kjører midt på natten. Men du vet det tydelig nok hvis du blir tatt, de blinket du får midt i fleisen er såpass kraftig at du kan ikke unngå å merke det. Det er det som er greia, jeg kjører strekningen om natta. Når det i tillegg regner mye, som nå om høsten, så blir det ikke lettere å se boksene. Har jeg forstått det rett at det er 5 bokser mellom Minnesund og Hamar, er det 3 oppover og 2 nedover, eller 5 den ene veien? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.