Gå til innhold

Fotobokser E6 nord for Mjøsa

Anbefalte innlegg

Gjest full rulle
Skrevet

Noen som har oversikten over hvor mange fotobokser det er fra Minnesund til Lillehammer, og hvor mange det er andre veien? Jeg er redd jeg passerte en i litt for stor fart, da jeg trodde jeg hadde passert alle!!?

Fortsetter under...

Skrevet

Fire. Ingen etter Stange før Lillehammer.

Men det kommer flere nå. Er satt opp en eller to akkurat ved Biri. Når de skal avdukes vet jeg ikke.

Gjest Råkjører
Skrevet

Fire. Ingen etter Stange før Lillehammer.

Fem er det mellom Vikselv(Espa) og Uthus i Stange.

Gjest Råkjører
Skrevet

Men det kommer flere nå. Er satt opp en eller to akkurat ved Biri. Når de skal avdukes vet jeg ikke.

Uff! Takk for advarselen.

Skrevet

Uff! Takk for advarselen.

Nord for Lillehammer blir det gjennomsnittsmåling i forbindelse med nullvisjonen. Foreløpig tror jeg det bare er i sørgående retning.

Annonse

Skrevet

Men ser du ikke etter disse da du kjører? De er lett å se, hvis du ikke kjører midt på natten.

Men du vet det tydelig nok hvis du blir tatt, de blinket du får midt i fleisen er såpass kraftig at du kan ikke unngå å merke det.

Gjest bilist som ikke har fått bot
Skrevet

Men ser du ikke etter disse da du kjører? De er lett å se, hvis du ikke kjører midt på natten.

Men du vet det tydelig nok hvis du blir tatt, de blinket du får midt i fleisen er såpass kraftig at du kan ikke unngå å merke det.

De nye boksene har ikke blitz. De tar tross alt bilder av alle bilene som kjører forbi.

Skrevet

De nye boksene har ikke blitz. De tar tross alt bilder av alle bilene som kjører forbi.

De boksene er det ikke så mange av ennå og ingen av disse er på denne strekningen.

Gjest full rulle
Skrevet

Det er det som er greia, jeg kjører strekningen om natta. Når det i tillegg regner mye, som nå om høsten, så blir det ikke lettere å se boksene.

Har jeg forstått det rett at det er 5 bokser mellom Minnesund og Hamar, er det 3 oppover og 2 nedover, eller 5 den ene veien?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...