Gå til innhold

syk....noen som kan svare meg?

Gjest håper på snart og bli frisk som en fisk:)

Anbefalte innlegg

Gjest håper på snart og bli frisk som en fisk:)
Skrevet

ja jeg er altså syk. ble det på mandag og da lå jeg rett ut hele dagen og tirsdagen gjorde jeg også det. har hatt litt feber fra og til nå i 3 dager og halsen min er sår.... når jeg hoster føler jeg hele brystkassen kommer opp og er sår i brystet. noe vondt når jeg svelger også til tider. Kan dette være halsbetennelse? men trodde ikke jeg hostet da liksom... hoster MYE!!!

Sorry klagingen.... men er lei nå. 4 dagen i dag og våknet 06.00 av hosting og da får ikke jeg sove igjen...trøttende

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvor vondt har du i halsen?

Jeg hatt halsbetennelse et par ganger, og smerten i halsen er da så jævlig at det å svelge ikke bare er vondt, men så smertefullt at svelging ikke lar seg gjøre uten store anstrengelser.

Hvis halssmertene er vondere enn normalt bør du ta en tur til legen. Hvis ikke er du sannsynligvis bare forkjøla.

Skrevet

Etter tre dager trenger du vel legeerkæring uansett. God unnskyldning for å gå til legen å få sjekket det.

Skrevet

Hvor vondt har du i halsen?

Jeg hatt halsbetennelse et par ganger, og smerten i halsen er da så jævlig at det å svelge ikke bare er vondt, men så smertefullt at svelging ikke lar seg gjøre uten store anstrengelser.

Hvis halssmertene er vondere enn normalt bør du ta en tur til legen. Hvis ikke er du sannsynligvis bare forkjøla.

Det er hovne mandler som er så himla vondt - tror nok man kan ha halsbetennelse uten at det river i ballene når man svelger :)

Skrevet

Det er hovne mandler som er så himla vondt - tror nok man kan ha halsbetennelse uten at det river i ballene når man svelger :)

Tro meg, med en skikkelig streptokokkinfeksjon i halsen GRUER man seg for hver gang man kjenner at man må svelge...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mulig man kan ha det, men jeg holdt på å rive av meg både baller og hals da jeg var rammet.

Skrevet

Tro meg, med en skikkelig streptokokkinfeksjon i halsen GRUER man seg for hver gang man kjenner at man må svelge...

Uten mandler?

Skrevet

Uten mandler?

Æ har nu mandlan i behold, det var du som begynte å snakk' om balla... ;)

Skrevet

Æ har nu mandlan i behold, det var du som begynte å snakk' om balla... ;)

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...