Gå til innhold

Kristin Halvorsen som finansminister

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

7

• ShitDiddelyDo

5

• flisa

3

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og de folka der STEMTE du på?

Ja nå er AP(ENE) klare til å kjøre landet på rævva igjen (som de også har gjort tidligere). Heldigvis stemte ikke jeg på de dustene, så jeg har god samvittighet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og de folka der STEMTE du på?

Jeg stemte ikke på Halvorsen!

Jeg stemte på han Jens. :)

Skrevet

Da har du bidratt til at kjerringa havner der hun havner, så det er bare å skylde seg sjøl. Nemlig. *sur i dag*

Skrevet

Det ene ondet er ikke noe bedre enn det andre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da har du bidratt til at kjerringa havner der hun havner, så det er bare å skylde seg sjøl. Nemlig. *sur i dag*

Ja, det har jeg. Nøyaktig som du forsøkte å stemme fram Høybråten, Bondevik og Svarstad.

Så jeg tror kanskje ikke du er den rette til å prate. :)

Men hva slags utdannelse har Halvorsen?

Skrevet

Ja, det har jeg. Nøyaktig som du forsøkte å stemme fram Høybråten, Bondevik og Svarstad.

Så jeg tror kanskje ikke du er den rette til å prate. :)

Men hva slags utdannelse har Halvorsen?

Jeg ville mye heller hatt alle de tre du nevnte i ei regjering enn KH som finansminister.

Ifølge denne linken har hun tatt fagene sos.ped og kriminologi på universitetet. Men det er jo uvisst om hun har tatt en grunnfag eller to eller hva det nå er. http://nn.wikipedia.org/wiki/Kristin_Halvorsen

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ville mye heller hatt alle de tre du nevnte i ei regjering enn KH som finansminister.

Ifølge denne linken har hun tatt fagene sos.ped og kriminologi på universitetet. Men det er jo uvisst om hun har tatt en grunnfag eller to eller hva det nå er. http://nn.wikipedia.org/wiki/Kristin_Halvorsen

Jaja, hun har vel noen rådgivere som kan lære henne forskjellen på debet og kredit. :)

Gjest blomsterløk
Skrevet

HELT enig med deg, jeg ville også mye heller hatt alle de nevnte i en regjering enn KH som finansminister.

Skrevet

Jaja, hun har vel noen rådgivere som kan lære henne forskjellen på debet og kredit. :)

Ja, det er ihvertfall en begynnelse...

Skrevet

Fantastisk at en økonomidirektør for AS Norge verken må ha økonomisk utdannelse eller erfaring!!!!!!!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fantastisk at en økonomidirektør for AS Norge verken må ha økonomisk utdannelse eller erfaring!!!!!!!

Det er fantastisk, men det er ikke første gang.

Foss var vel nærmest unntaket med sin utdannelse?

Skrevet

Det er fantastisk, men det er ikke første gang.

Foss var vel nærmest unntaket med sin utdannelse?

Jensemann selv var jo finansminister og han er jo utdannet økonom.

Skrevet

Helt enig!

Skrevet

enig igjen!

Skrevet

Utdanning

Eksamen videregående skole 1979-

Sosialpedagogikk mellomfag 1981-

Kriminologi grunnfag 1982-

http://epos.stortinget.no/biografi.aspx?initialer=KHA

Uff. Virker ikke som et godt grunnlag for en tallknuser. Ser for meg at avd.direktørene i FD skal prøve å forklare Kristin diverse tallsammenhenger og terminologier. Da vil hun nok få problemer med å følge med...

Så lenge SV aldri har hatt noe bevisst forhold til økonomisk politikk, så sier det seg sjøl at de ikke har skolert noen inne økonomi og statsfinanser. De har dyttet fram Øystein Djupedal, men han er bl a så hjelpeløs at han ikke engang vet forskjellen på overskudd, utbytte, og aksjegevinst i selskaper. Ganske skremmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...