Gå til innhold

øye- make-up fjerner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere damer her inne.

Hvor lenge varer din øyen-make-up fjerner??

Jeg må skjøpe nye etter 10dager, så jeg begynner å lure på om dette er normalt? Eller om jeg bruker svæææært mye om gangen??

Kom på dette i gårkveld, at jeg skulle spørre her inne...

Hvilet merke bruker dere og pris.

Skrevet

Hæh, 10 dager!! Min varer nok i ca et halvt år... og jeg bruker den hver dag. Kan det være at du bruker et dårlig merke, slik at du må bruke mye for å få bort all øyenmakeupen?

Skrevet

10 dager høres ekstremt ut. Min varer i flere måneder.

God og ikke for dyr: Lancome.

Skrevet

Hæh, 10 dager!! Min varer nok i ca et halvt år... og jeg bruker den hver dag. Kan det være at du bruker et dårlig merke, slik at du må bruke mye for å få bort all øyenmakeupen?

Ja- det må jo tydeligvis være et dårlig merke...

Clindern (tror jeg det heter) kjøper det på apoteket.

Men gode gud-at dere kan ha den samme i mange månder?? Hmmm

Jeg får vel prøve et annet merke :)

Skrevet

Du trenger jo ikke dynke en stor bomulls-pad (eller hva du nå bruker) i øye-sminke-fjerneren, du kan med fordel dynke den i vann, for så å ha øye-sminke-fjerner på en liten del av pad'en. En tørr pad trekker til seg mye væske.

Skrevet

Kjøper de rosa pakkene i dagligvarebutikken, FirstPrice, ansiktsrens.

Billig og bra.

Skrevet

10 dager hørtes litt ekstremt ut ja...

Min varer i ca 2 måneder, og jeg bruker heller ikke noe dyrt og fancy merke, men gode gamle Nivea.

Skrevet

Sikkert cliniderm. Har ikke prøvd den, men vil tro den er helt okei. Jeg bruker litt øyemakeupfjerner på en bomullspad og da holder det til å fjerne alt. I ansiktet bruker jeg annen sminkefjerner.

Skrevet

Jeg bruker den på H&M, er det L'Oreal mon tro? Den holder lenge (brukes hver dag) og tar alt. :)

Skrevet

Tror jeg har den omtrent 2-3 uker. Hvordan kan noen greie å ha den i flere måneder?? Skjønner ikke det, men.

Kjøper vanlig billigmerke fra dagligvare, den funker kjempebra så jeg ser ingen grunn til å kjøpe akkurat det i dyre merker.

Loreal eller Nivea, alt etter hva de har.

Har kjøpt en dyrere et par ganger, som skulle være så drøy, men den ble tom like fort som de vanlige. Så det gjør jeg ikke igjen.

Derimot kjøper jeg dyrere ting til rensing av huden, men det er drøye ting altså.

Skrevet

Jeg bruker kun en svart muddersåpe (kjøpt på aloe-vera-party)når jeg fjerner øyensverte, og den varer i månedsvis, for ikke å si år.

Siden du skriver skjøpe (kjøpe) er du ung, så da overdriver du vel lett sminken. Du tar for mye på, og bruker for mye fjerner.

Skrevet

Hehe jeg tror jeg har hatt min i flere år.. går sånt ut på dato? Jeg bruker så sjeldent make-up, og de få gangene jeg gjør det, er det litt mascara og øyeskygge, og det går bort med vann :P

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe jeg tror jeg har hatt min i flere år.. går sånt ut på dato? Jeg bruker så sjeldent make-up, og de få gangene jeg gjør det, er det litt mascara og øyeskygge, og det går bort med vann :P

Samme her!! He he...

Tror du det er farlig? Har tenkt på det shø. Men kommer meg aldri så langt at jeg får kjøpt ny =)

Skrevet

Jeg bruker kun en svart muddersåpe (kjøpt på aloe-vera-party)når jeg fjerner øyensverte, og den varer i månedsvis, for ikke å si år.

Siden du skriver skjøpe (kjøpe) er du ung, så da overdriver du vel lett sminken. Du tar for mye på, og bruker for mye fjerner.

Den såpen er super. :)

Men jeg bruker den bare på huden, ikke på øynene. Som regel ihvertfall, har brukt den av og til når jeg har gått tom for øyesminkefjerneren.

Skrevet

Samme her!! He he...

Tror du det er farlig? Har tenkt på det shø. Men kommer meg aldri så langt at jeg får kjøpt ny =)

Næsj, det merker vi vel den dagen det svir.. evt. dagen etter hvis vi våkner opp blinde ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Næsj, det merker vi vel den dagen det svir.. evt. dagen etter hvis vi våkner opp blinde ;)

*lol*

Okei..vi får saksøke produsentene sammen den dagen det skjer ;)

Skrevet

*lol*

Okei..vi får saksøke produsentene sammen den dagen det skjer ;)

Spørs hvor lang vi kommer med den saken, når det plutselig kommer frem at produktet er sju år gammelt ;)

Men hey, det står vel neppe "bør byttes ut med jevnlige mellomrom" på den, så vi kan bruke USA-metoden. Spill dum, vinn penger :D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spørs hvor lang vi kommer med den saken, når det plutselig kommer frem at produktet er sju år gammelt ;)

Men hey, det står vel neppe "bør byttes ut med jevnlige mellomrom" på den, så vi kan bruke USA-metoden. Spill dum, vinn penger :D

God ide!! Og det står ingen advarsler om at man ikke bør bruke den etter at datoen har gått ut..

Tror vi har en god sak, her =)

Skrevet

Er ikke såå ung :)

Klarte å se jeg hadde skrevet skjøpe etter jeg hadde lagt inn innlegget---Vet godt det skrives kjøpe...

Og nei, bruker IKKE mye sminke, kun mascara.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...