Gå til innhold

Trenger tips til fotobeh.program.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å få innstallert fotoredigeringsprogrammet som fulgte med HP. Digital kameraet mitt.

Har gitt opp da beskjeden "finner ikke filbane" hele tiden dukker opp.

Den legger automatisk ned programfilene på ekstra stasjonen min fordi der finnes HP programmer fra før (skriver)

Derfor trenger jeg altså et godt og lettbrukelig fotoprogram som kan ta hånd om bildene fra Digi.kameraet.

Håper noen av dere kan anbefale noe. Finner flere, men vil helst ikke laste ned i hytt og pine men ta noe som er godt anbefalt.

Takker så mye på forhånd.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ring HP, de har veldig god suport.

Programmet er på Norsk, og er lettforståelig, anbefales om du ikke har erfaring med Photoshop fra før da.

Skrevet

Ring HP, de har veldig god suport.

Programmet er på Norsk, og er lettforståelig, anbefales om du ikke har erfaring med Photoshop fra før da.

Takk.

Har ringt dem og de fant ikke ut hva feilmeldingen kunne bety for noe.

De anbefalte å avinstallere skriveren som også er HP og så innstallere kamera først.

Har dog problemer med at ikke all filene fra skriveren blir avinstallert og derfor legger kameraet seg på D: igjen, og samme problem dukker opp.

Er nok enklere å laste ned et bra annet fotobeh.program kanskje, det vil vel kunne håndtere HP.kameraet mitt?

Derfor mottas forslag med takk, til enkle men bra program av slaget.

Jeg har ikke erfaringer med andre programmer av dette slaget enn HP sitt som fulgte kameraet.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Takk.

De anbefalte å avinstallere skriveren som også er HP og så innstallere kamera først.

Har dog problemer med at ikke all filene fra skriveren blir avinstallert og derfor legger kameraet seg på D: igjen, og samme problem dukker opp.

Er nok enklere å laste ned et bra annet fotobeh.program kanskje, det vil vel kunne håndtere HP.kameraet mitt?

Jeg har ikke erfaringer med andre programmer av dette slaget enn HP sitt som fulgte kameraet.

Elle fotoprogrammer kan brukes, men ingen er vel så lett å forstå som HP`s.

Prøv Photoshop Elements.

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Takk.

Bær over med mine tastefeil:-)

sitter på jobben og taster leifer der også...

Skrevet

Nå har jeg sittet her i flere timer, innstallert, avinstaller om og om igjen.

Har også ringt support fire (!) ganger.

Når jeg innstallerer programvaren til kamera så funker det greit.

Men om jeg innstallerer skriveren da etterpå så legger den seg over kamera og begge slutter å virke.

Om jeg innstallerer kamera og prøver å la maskinen finne skriveren - for å slippe dens programvare- så mangler den filer som den ikke finner på maskinen, på cd til kamera og ikke cd til skriver (?)

Nå sisst fikk jeg beskjed om å laste ned noe innihampadalen stort noe, drivere og program som KANSKJE skulle løse problemene.

Men jeg kan ikke drive å laste ned ting i hytt og pine som kanskje virker.

Noen som aner råd?

Kanskje jeg må kassere HP produktene og kjøpe kamera og skriver i annet merke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...