Aryane Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Ifgøle en udnerøkslese ved Cmarbidge Uinevrisett sipller det ignen rlloe i hvliken røfgekkele boktsvanee er.Det estnee som er vkitig er at fstøre og stise boksatv er på rktiig setd,retsen kan vræe hltuer til bluter og du kan ftotsart lsee uetn prblomeer. Dtete er frodi den mnesnekliege hrjene ikke lseer hevr boksatv for seg slev, men odret i sin hleeht. 0 Siter
Gjest Miss Meee Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jepp Vi søker hele tiden å forstå i helheter og sammenhenger :-) Persepsjon kalles det. 0 Siter
Aryane Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 den er herlig! ja den er det, jeg leste det uten å tenke over at bokstavene var stokket en gang, et sikkert tegn på at menneskehjernen er fantastisk! 0 Siter
mAd Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg merka ikke at det var feilskrevet før jeg kom til "Cmarbidge Uinevrisett" engang ;D 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 t den er genial da Helt utrolig at en bare leser det helt uten problemer lissom...og først etterpå tenker "jammen var det noe rart med de bokstavene der gitt" 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg merka ikke at det var feilskrevet før jeg kom til "Cmarbidge Uinevrisett" engang ;D Ja, akkurat Uinevrisett var litt kronglete. Men ellers leser man jo igjennom det helt enkelt! 0 Siter
mAd Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Ja, akkurat Uinevrisett var litt kronglete. Men ellers leser man jo igjennom det helt enkelt! Jepp. Kanskje man burde fokusere mindre på rettskriving i skolen, så lenge første og siste bokstav er på rett plass liksom 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Jepp. Kanskje man burde fokusere mindre på rettskriving i skolen, så lenge første og siste bokstav er på rett plass liksom Hihi, godt poeng 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.