Gå til innhold

Lost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner 2sesong av lost på TVnorge??

Så at svensk kanal4 sendte første episode i går :)

Skrevet

Var ikke det reprise på TV 4 i går da? Syns jeg har sett den før jeg...

Skrevet

Var ikke det reprise på TV 4 i går da? Syns jeg har sett den før jeg...

tror det var sesong2. Slutta ikke sesong1 med at de åpnet luka? I går gikk de jo inni... :)

Skrevet

tror det var sesong2. Slutta ikke sesong1 med at de åpnet luka? I går gikk de jo inni... :)

Når er det reprise på tv4 da?

Elsker lost,trist at jeg ikke fikk det med meg i går...

Skrevet

Hvorfor laster dere ikke ned fra internett? Det gjør jeg og kjæresten, og så har vi lost-maraton en kveld med så mange episoder vi orker før vi må sove =)

Skrevet

Harke peiling, en tilfeldighet jeg så det i går :)

Men fytti så stilig, blir merr og mer hekta på lost, så det ikke før....

Skrevet

jeg så bare et par sekunder på TV4 i går, holdt på med noe annet, men du har nok rett...

Skrevet

Hvorfor laster dere ikke ned fra internett? Det gjør jeg og kjæresten, og så har vi lost-maraton en kveld med så mange episoder vi orker før vi må sove =)

Det gjorde vi med sesong 1, men det blir verre med sesong 2, for man får jo ikke henta ned episodene før de har gått i USA, så vi ser hver torsdag. En uke er lang tid :P

Skrevet

Det gjorde vi med sesong 1, men det blir verre med sesong 2, for man får jo ikke henta ned episodene før de har gått i USA, så vi ser hver torsdag. En uke er lang tid :P

Nesten bedre å bare vente med å se første episoden da. Til man har fått lagra opp en del =)

Skrevet

Nesten bedre å bare vente med å se første episoden da. Til man har fått lagra opp en del =)

Klarer du det da? Jeg laster ned med en gang jeg og venter en uke og synes det er mer spennende nå enn første sesongen.

Skrevet

Klarer du det da? Jeg laster ned med en gang jeg og venter en uke og synes det er mer spennende nå enn første sesongen.

Nei, kjæresten min tvingte meg til å se hvertfall den første =p Og så så vi like godt andre også når den kom, og så ble jeg egentlig litt lei.. syns de har dratt ut alt mulig så veldig, så har ikke engang gidda å sett 3. episoden. Men jeg kommer nok til å følge med ukentlig.

Skrevet

Nei, kjæresten min tvingte meg til å se hvertfall den første =p Og så så vi like godt andre også når den kom, og så ble jeg egentlig litt lei.. syns de har dratt ut alt mulig så veldig, så har ikke engang gidda å sett 3. episoden. Men jeg kommer nok til å følge med ukentlig.

I dag har fjerde episode kommet :o)

Skrevet

Jeg sakmmer meg stygt over at jeg nettopp skrev tvingte, og forandrer det umiddelbart til tvang. Det går litt fort i svingene noen ganger.

Skrevet

Ja, tenker tanken hver uke, men vi klaarer ikke ;)

Gjest Hanneline
Skrevet

I dag har fjerde episode kommet :o)

4 epsiode!

Må ha, bare MÅ ha!!!

Skrevet

4 epsiode!

Må ha, bare MÅ ha!!!

Jeg har akkurat sett den ferdig ;o)

Gjest hanne22
Skrevet

*rekker tunge*

BLÆH!

*roter seg til å søke etter eps 2,3 og 4*

Gjest Hanneline
Skrevet

Jøss noen er heldig! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...