Gjest uten veske? neida..... Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 ..slapp å bruke kort på byen? Jeg hadde ikke gjort dette... Da må de gå mye ut, de som får en slik brikke! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=108301 0 Siter
Aryane Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Man slipper jo å risikere å miste lommeboken iallefall.... Høres lettvindt ut.... 0 Siter
petter smart Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det bør være gode muligheter for hackere å tømme disse kontoene. Ville ikke stolt på det. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det bør være gode muligheter for hackere å tømme disse kontoene. Ville ikke stolt på det. Ikke så lenge den bare fungerer som et kredittkort. For å svindle da, så må noen få satt inn en egen chip som er "hacket" slik at den går på kontoen til en annen. ".........................................." 0 Siter
lex Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Først i køen - iallfall om det kunne brukes mer generellt - ikke bare på utvalgte steder. Farvel lommebok, koder og kort! 0 Siter
tiliti Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det bør være gode muligheter for hackere å tømme disse kontoene. Ville ikke stolt på det. Burde ikke være mer risikabelt enn ethvert annet kredittkort i dag. Flere land bruker jo kort uten kode fremdeles. Selv ville jeg nok følt meg sikrere med en kode i tillegg til chip'en. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.