Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Men MYE hadde han, det kan du ikke nekte for?*s* Ja, men det var også det eneste han kunne skryte av. Og da blir det litt lite... Pen eller mandig var han definitivt ikke 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Men vi kan jo dele på jobben som Bond-jenter når vår kandidat vinner. *s* Det er du vel enig i? Ja, så lenge det blir til vår kandidat, så stiller jeg opp 0 Siter
Gjest hahahahahja Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Men vi kan jo dele på jobben som Bond-jenter når vår kandidat vinner. *s* Det er du vel enig i? Det spørs om mrxx har noe mye som det går an å dele på? Det blir nok med bare en eneste bonddame, eller ei halv ei! 0 Siter
Gjest Boyzn Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Ja, men det var også det eneste han kunne skryte av. Og da blir det litt lite... Pen eller mandig var han definitivt ikke Neivel, da spørs det om det er noe galt med smaken din. Du liker kansje mer kroppsfasong av typen sumobrytere? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Neivel, da spørs det om det er noe galt med smaken din. Du liker kansje mer kroppsfasong av typen sumobrytere? Jeg foretrekker dem litt mer modne... Unggutter har jeg vokst i fra! 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Du verden! Det var litt av noen bilder jeg fikk opp på [bildesøk] på Joe Landon på Google! Det blir en litt annen kategori James Bond dette ja! Han var bare jævlig ekkel.. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Han var bare jævlig ekkel.. Enig med deg. Det kommer klarere frem lenger nede i tråden. Jeg var for overrasket over bildene til å vurdere ham med en gang. 0 Siter
Freya Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Ja, ikke sant? Heh-heh :-) Det skulle jaggu meg blitt andre boller i Her Majesty's Secret Service da, ja. Jeg hadde ihvertfall endelig feid over Miss Moneypenny. "...................................." Ja, stakkars. Hun fortjener vel det etter alle disse årene. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg foretrekker dem litt mer modne... Unggutter har jeg vokst i fra! Enig lurulf. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Enig lurulf. Vi er så samstemte at det nesten er skummelt! Eller så har vi bare utrolig god smak :-D 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det spørs om mrxx har noe mye som det går an å dele på? Det blir nok med bare en eneste bonddame, eller ei halv ei! Jeg tror nok han greier jobben og kan dele fint på oss jeg, hehe. ;-D 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Enig med deg. Det kommer klarere frem lenger nede i tråden. Jeg var for overrasket over bildene til å vurdere ham med en gang. Hehe. Jo. Bildene talte ikke akkurat hans sak heller. Greit nok at han hadde ok størrelse, men når han smører kroppen sin inn med olje, er totalt hårløs, ikke noe pen, og legger seg i homofile stillinger på senga med rumpehullet i været, så takker jeg nei. Takke seg til Pierce Brosnan! Eller Josh Holloway, som er min suverene favoritt på mannefronten.. 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Vi er så samstemte at det nesten er skummelt! Eller så har vi bare utrolig god smak :-D Vi har både god smak og er samstemte, og det er jo bra når vi skal dele så fint på godene. *s* pst. har du fått mailen forresten? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hehe. Jo. Bildene talte ikke akkurat hans sak heller. Greit nok at han hadde ok størrelse, men når han smører kroppen sin inn med olje, er totalt hårløs, ikke noe pen, og legger seg i homofile stillinger på senga med rumpehullet i været, så takker jeg nei. Takke seg til Pierce Brosnan! Eller Josh Holloway, som er min suverene favoritt på mannefronten.. Jeg lurte også på hva man skal med en mann som har en stiv en som peker rett ned... Det var utrolig lite tiltalende bilder! Når det gjelder Pierce Brosnan og Josh Holloway så er jeg også svak for dem. Sean Conner derimot, har jeg aldri likt. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg tror nok han greier jobben og kan dele fint på oss jeg, hehe. ;-D Ja, der har han (og vi) god erfaring 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Vi har både god smak og er samstemte, og det er jo bra når vi skal dele så fint på godene. *s* pst. har du fått mailen forresten? Svart på den for mange minutter siden. Har du problem med hotmail igjen? 0 Siter
DarkPink Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg lurte også på hva man skal med en mann som har en stiv en som peker rett ned... Det var utrolig lite tiltalende bilder! Når det gjelder Pierce Brosnan og Josh Holloway så er jeg også svak for dem. Sean Conner derimot, har jeg aldri likt. Hehe, ikke sant? Syns ikke Conneryen er så verst heller jeg, da. Men man må som regel være litt hårete (og da holder det med fremsiden), bredskuldra og voksen for å tiltale meg. 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hehe, ikke sant? Syns ikke Conneryen er så verst heller jeg, da. Men man må som regel være litt hårete (og da holder det med fremsiden), bredskuldra og voksen for å tiltale meg. Jeg liker også modne, mandige menn. Problemet til Sean er rett og slett ansiktet hans. Jeg liker ham bare ikke... 0 Siter
amber sun Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Svart på den for mange minutter siden. Har du problem med hotmail igjen? Har ikke fått noen mail. hm. har fått andre mailer, så rart! Kan du sende igjen? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Har ikke fått noen mail. hm. har fått andre mailer, så rart! Kan du sende igjen? Er sendt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.