Gå til innhold

Forslag til ny James Bond

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått noen mail. :(

hm. har fått andre mailer, så rart!

Kan du sende igjen?

:)

Jeg fikk den nye mailen din.

Merkelig. Jeg har ikke hatt problemer med å sende til andre i dag...

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

12

• mrxx

5

• DarkPink

4

• Prozak

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er sikker jeg som blir sensurert, hehe.

;)

Jeg sjekker i løpet av kvelden, den kommer kanskje da.:)

Skrevet

Da kom den. :) Har sendt svar tilbake. Håper det funker utover kvelden nå da.

Skrevet

Da kom den. :) Har sendt svar tilbake. Håper det funker utover kvelden nå da.

Og nytt svar er sendt :)

Skrevet

Og nytt svar er sendt :)

Da kommer nok svaret om ikke så lenge, vil jeg tro. :)

Nå har jeg forresten forandret overskriften også, så ingen trenger å begynne å syte og klage igjen.

;-P

hehe

Skrevet

Den er jeg såklart med på!

;-D

Det må være de beste forslaget så langt, hehe.

Skrevet

Kjempebra at du er enig:-)

Jeg har ingen problemer med å se for meg en hemmelighetsfull, sjarmerende og mystisk mrxx i rollen som James Bond :)

Skrevet

Jeg har ingen problemer med å se for meg en hemmelighetsfull, sjarmerende og mystisk mrxx i rollen som James Bond :)

Det eneste jeg må gjøre er å farge håret sort, jeg er jo lys.

Skrevet

Det eneste jeg må gjøre er å farge håret sort, jeg er jo lys.

Det er vel ikke noe problem å ofre hårfargen når du får en så flott bonus: amber og meg som bondpiker :)

Forresten så forestillte jeg meg opprinnelig deg som mørkhåret, så da ville jeg få rett!

Skrevet

Det er vel ikke noe problem å ofre hårfargen når du får en så flott bonus: amber og meg som bondpiker :)

Forresten så forestillte jeg meg opprinnelig deg som mørkhåret, så da ville jeg få rett!

Neida, hårfargen er absolutt ikke noen fare. Den ofrer jeg glatt, særlig for de nevnte fordeler, bokstavelig talt:-)

Mange før deg har også trodd at jeg er mørk, så feil kan man ta:-)

Skrevet

Neida, hårfargen er absolutt ikke noen fare. Den ofrer jeg glatt, særlig for de nevnte fordeler, bokstavelig talt:-)

"Mange før deg har også trodd at jeg er mørk, så feil kan man ta:-)"

Det må være noe med utstrålingen din som gjør at vi tror du er høy, mørk, sjarmerende og sexy. Tre av fire er ikke så verst!

Gjest joddlihi
Skrevet

jeg også trodde mrxx var kroppsstor, muskuløs og mørkhåret. Som jeg så det for meg at han dro hånda gjennom det mørke(svette) håret etter trening. Hmmmm, der brast illusjonene...

Skrevet

Hehe. Jo. Bildene talte ikke akkurat hans sak heller.

Greit nok at han hadde ok størrelse, men når han smører kroppen sin inn med olje, er totalt hårløs, ikke noe pen, og legger seg i homofile stillinger på senga med rumpehullet i været, så takker jeg nei.

Takke seg til Pierce Brosnan! Eller Josh Holloway, som er min suverene favoritt på mannefronten.. ;)

Muahahaha, forslaget mitt var bare en spøk, et forsøk på å sjokkere(som du sikkert godt forsto)!

Ekle homoen, fy så kvalm!

Skrevet

jeg også trodde mrxx var kroppsstor, muskuløs og mørkhåret. Som jeg så det for meg at han dro hånda gjennom det mørke(svette) håret etter trening. Hmmmm, der brast illusjonene...

Men nå skal han jo farge håret mørkt, så da kan du bare tviholde på illusjonen i mellomtiden :)

Skrevet

Muahahaha, forslaget mitt var bare en spøk, et forsøk på å sjokkere(som du sikkert godt forsto)!

Nei men, var det for mange som kritiserte ham, så du måtte skifte mening?

Skrevet

Da er det jo i boks. :)

Du blir den nye Bond, og tar gjør mer enn gjerne jobben som Bondpiker.

*blafre øyevipper*

;)

Skrevet

Seriøst?

Skjønte ikke at du tulla jeg hvertfall =)

Men takk gud for det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...