lalala1365380457 Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Vurderer å kjøpe oss denne, ser så kjekk ut. Kjøttet blir jo så mye saftigere når man griller.. Noen som har erfaring med denne? Er den god? Har du isåfall den med eller uten løse plater for enkel rengjøring? Er dette bra/dårlig? Noen som eventuellt har kommet borti gode tilbud på den? På forhånd takk =D 0 Siter
lex Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg kjenner ikke til produktet, har kun sett reklamen. Det jeg ikke kan forstå er hvorfor maten skulle bli noe saftigere enn ved å steke i (grill)panne? Generelt er min erfaring at "morsomme-sette-rett-på-bordet-matlagingsdingser" brukes noen ganger før de havner innerst i et skap. (Sammen med fondue-gryta, raclette-settet, smørbrødgrillen etc.) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Skrevet 13. oktober 2005 Jeg kjenner ikke til produktet, har kun sett reklamen. Det jeg ikke kan forstå er hvorfor maten skulle bli noe saftigere enn ved å steke i (grill)panne? Generelt er min erfaring at "morsomme-sette-rett-på-bordet-matlagingsdingser" brukes noen ganger før de havner innerst i et skap. (Sammen med fondue-gryta, raclette-settet, smørbrødgrillen etc.) joda, ser godt hva du mener. Men det vil ikke bli satt rett på bordet i vårt tilfelle, det vil bli brukt istedenfor stekepanne. Alt kjøtt bruker å bli så mye mer saftig på grill enn stekepanne (iallefall når vi griller), at jeg tenkte en inne-bordgrill måtte være ideellt 0 Siter
lex Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 joda, ser godt hva du mener. Men det vil ikke bli satt rett på bordet i vårt tilfelle, det vil bli brukt istedenfor stekepanne. Alt kjøtt bruker å bli så mye mer saftig på grill enn stekepanne (iallefall når vi griller), at jeg tenkte en inne-bordgrill måtte være ideellt Selvsagt greit å kjøpe grillen om du gjerne vil ha den, men vet av erfaring hvor lett det er å bli fristet av reklame. Og: skjønner fremdeles ikke hvordan maten kan bli saftigere i denne grillen enn i (grill)panne. Fenomenet med at maten smaker bedre fra grill ute om sommeren er vel mest psykisk - sommer, fint vær, gode venner etc. 0 Siter
tiliti Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 joda, ser godt hva du mener. Men det vil ikke bli satt rett på bordet i vårt tilfelle, det vil bli brukt istedenfor stekepanne. Alt kjøtt bruker å bli så mye mer saftig på grill enn stekepanne (iallefall når vi griller), at jeg tenkte en inne-bordgrill måtte være ideellt Det vil bli raskere ferdig i en bordgrill hvis den varmer fra begge kanter, men utenom det ville jeg heller kjøpt en grillpanne på butikken. Likedan som på grillen blir det uansett ikke, spør du meg må det kull og/eller røyk til. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Selvsagt greit å kjøpe grillen om du gjerne vil ha den, men vet av erfaring hvor lett det er å bli fristet av reklame. Og: skjønner fremdeles ikke hvordan maten kan bli saftigere i denne grillen enn i (grill)panne. Fenomenet med at maten smaker bedre fra grill ute om sommeren er vel mest psykisk - sommer, fint vær, gode venner etc. ikke hos oss..mulig det er vi som er elendig på å steike kjøtt, men det blir faktisk ufattelig mye saftigere =) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter Skrevet 14. oktober 2005 Det vil bli raskere ferdig i en bordgrill hvis den varmer fra begge kanter, men utenom det ville jeg heller kjøpt en grillpanne på butikken. Likedan som på grillen blir det uansett ikke, spør du meg må det kull og/eller røyk til. takk skal prøve å snakke litt med selgerne på butikken og høre om de kanskje har noe som er bedre å anbefale. Farten har ikke så mye å si, vil bare ha saftig, herlig kjøtt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.