Gjest jeg er grønn Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan stiller jeg inn passordet på ruteren min? Jeg går inn på nettadressen, kommer inn på den personlige siden, men hva gjør jeg så? går jeg inn på management? Jeg må ha det inn med tesje, trinn for trinn og oversatt til norsk. 0 Siter
citoyen Skrevet 13. oktober 2005 Skrevet 13. oktober 2005 Det kommer helt an på hvilken ruter du har. Sjekk bruksanvisningen 0 Siter
Gjest Spør mere her Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Det kommer helt an på hvilken ruter du har. Sjekk bruksanvisningen Kan du forklare dette for meg: Step 1. Set your new password Step 2. Choose your time zone Step 3. Set LAN connection and DHCP server Step 4. Set internet connection Step 5. Set wireless LAN connection Step 6. Restart Jeg forstår jo nr.1 og nr.2, og den siste som betyr å restarte pcn, men de andre? 0 Siter
citoyen Skrevet 14. oktober 2005 Skrevet 14. oktober 2005 Kan du forklare dette for meg: Step 1. Set your new password Step 2. Choose your time zone Step 3. Set LAN connection and DHCP server Step 4. Set internet connection Step 5. Set wireless LAN connection Step 6. Restart Jeg forstår jo nr.1 og nr.2, og den siste som betyr å restarte pcn, men de andre? Det er ikke så greit å svare på dette uten å vite sammenhengen Er dette en ruter du har fått fra internett-leverandøren din? I så fall er det nok greiest å ringe dem og spørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.